سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

September 3, 2018
15:47 دوشنبه، 12ام شهریورماه 1397
کد خبر: 93652

رونمایی از لپ تاپ میان رده با پد لمسی «گوریلا گلس»

یک تولید کننده دستگاه های الکترونیکی در «ایفا ۲۰۱۸» از لپ تاپی میان رده با لبه های نازک ۶ میلی متری و همچنین پد لمسی گوریلاگلس رونمایی کرده است.
 
به گزارش زد دی نت، شرکت ایسر نیز در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ از یک لپ تاپ کروم بوک ۵۱۴ رونمایی کرده است.
 
این دستگاه مانند لپ تاپ Inspiron  Chromebook ۴ شرکت دل و «یوگا کروم بوک» لنوو میان رده است. البته برخی ویژگی های این لپ تاپ مربوط به دستگاه های رده بالا است.
 
با این وجود لپ تاپ جدید ایسر ظاهر محکمی دارد و با کیفیت تر به نظر می رسد. در این دستگاه شاسی ها به جای پلاستیک از آلومینیوم ساخته شده اند. لبه های آن نیز فقط ۶ میلیمتر هستند. نمایشگر دستگاه فول اچ دی و ۱۴ اینچ است. همچنین در لپ تاپ یک پد لمسی از گوریلا گلس تعبیه شده است.
 
در کنار این موارد دستگاه مجهز به 2 پورت یواس بی سی است که یکی از آنها قابلیت شارژ نیز دارد.
 
اما بقیه مشخصات لپ تاپ آنچنان جذاب نیست. هرچند تولید کننده ادعا می کند عمر باتری ۱۲ ساعت است، اما هنوز مشخصات پردازشگر کنترل کننده عمر باتری(یا RAM یا حافظه دستگاه) را اعلام نکرده است.
 
از سوی دیگر با توجه به برچسب قیمت ۳۴۹ دلاری آن در لپ تاپ ۵۱۴ از پردازشگرهای قدرتمند Core CPU اینتل استفاده نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.