بازی

فناوری اطلاعات

October 27, 2018
13:49 شنبه، 5ام آبانماه 1397
کد خبر: 95044

این دیوایس کوچک حرکات سر شما را تشخیص می‌دهد

کیت گیمینگ Tiltedشاید برای شما هم پیش آمده که در حین انجام یک بازی تیراندازی آنلاین یک دکمه را به اشتباه فشار دهید و همین مسئله باعث مرگ شما در بازی شود. این مشکلی است که بسیاری از گیمرهای کامپیوتر با آن مواجه هستند و بسیاری معتقدند کیبوردها در کل برای گیمینگ ساخته نشده‌اند چراکه در بهترین حالت هم  دارای یک سری ایرادهای اساسی برای گیمینگ هستند.
 
حال استارت‌آپ Tilted در حال ساخت نوعی دیوایس است که به سر شما متصل می‌شود و قادر است از طریق حسگرهای ژیروسکوپ حرکات سر شما را شناسایی کرده و آنها را به دستورات مختلف در طول بازی تبدیل کند. این دیوایس با قیمت 47 دلار عرضه خواهد شد و قرار است تاریخ عرضه آن در کمپین معروف کیک‌استارتر به زودی اعلام شود. این استارت‌آپ سرمایه اولیه برای تولید این دیوایس را 15 هزار دلار اعلام کرده بود و در حال حاضر بیش از 27 هزار دلار سرمایه جمعی برای تولید این کیت جمع‌آوری شده است.
 
 
این کیت در اصل یک دیوایس بسیار سبک است که از طریق یک مگنت چسبنده به هدست متصل می‌شود و از طریق ارتباط با نرم‌‌افزار شرکت Tilted قادر است 8 حرکت مختلف سر را شناسایی و به دستورات مختلف تبدیل کند. کاربر هم می‌تواند هر حرکت سر خود را به صورت دلخواه به یک دستور خاص در طول بازی تبدیل کند و دیگر مجبور به استفاده از کیبورد در حین بازی نباشد و تنها از حرکات سر خود استفاده کند. این کیت تقریبا با تمام بازی‌هایی که از کیبورد پشتیبانی می‌کنند همخوانی خواهد داشت.
 
این دیوایس از طریق دانگل یواس‌بی به کامپیوتر شما متصل می‌شود و هر زمان که آن را از هدست خود جدا کنید متوقف خواهد شد. شرکت سازنده ادعا می کند این کیت حداقل 20 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد دوام می‌آورد.
 
البته در صورتی که از هسدت استفاده نمی‌کنید، بایستی این کیت را به وسیله کلاه یا هدبند به سرتان متصل کنید. البته بهترین راه همان استفاده از هدست است. این کیت را می‌توانید از وبسایت کیک‌استارتر با قیمت 47 دلار خریدرای کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.