باندپهن

December 10, 2018
18:31 دوشنبه، 19ام آذرماه 1397
کد خبر: 96220

مراسم معارفه عضو جدید هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد

مراسم تودیع دکتر شرافت و معرفی مهندس بنابی عضو جدید هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت یازدهم آذرماه جاری برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، در این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد مهندس فتاحی معاون وزیر و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن تشکر از زحمات آقای دکتر شرافت؛ به ویژگیهای حرفه ای و تخصصی ایشان در انجام امور محوله اشاره کرد و گفت: تسلط حرفه ای آقای دکتر شرافت در حوزه بین الملل آورده های بسیار مثبتی، برای شرکت ارتباطات زیرساخت داشته و ما به اعتبار حضور ایشان، مانورهای خوبی در مذاکره با طرفهای بین المللی داشتیم.
 
وی ضمن اشاره به سختیهای کار دکتر شرافت به عنوان نماینده برجسته بین الملل کشور، وزارت ارتباطات و علی الخصوص شرکت ارتباطات زیرساخت، در مجامع جهانی اضافه کرد: نظرات تخصصی ایشان بدون سیاسی کاری و هیچ کم و کاستی؛ تنها شرکت و اهداف شرکت را پوشش می داد. ایشان ضمن تشکر چندین باره از تلاشهای صادقانه دکتر شرافت ابراز امیدواری کردند که دکتر شرافت همچنان پشتیبان تصمیم سازان اصلی شرکت ارتباطات زیرساخت باشند.
 
مهندس فتاحی در ادامه ضمن معرفی مهندس بنابی عضو جدید و جوان هیات مدیره ابراز امیدواری کردند که ایشان نیز بتوانند منشا اثر در زمینه های مختلف باشند.
 
درادامه آقای دکتر عباسی شاهکوه مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن اشاره به توانمندیهای منحصر بفرد دکتر شرافت گفت: هرچند سابقه آشنایی با آقای دکتر به زمان دانشجویی من برمیگردد اما پنج سال هست که من بطور مستقیم با ایشان کار می کنم و صراحت مثال زدنی ایشان قابل تحسین است. نظرات باارزش و تخصصی ایشان همیشه برای ما تمام کننده بوده و هست. ما از زمانی که در سازمان تنظیم بوده ایم تا امروز از نظرات ارزشمند ایشان بهره های فراوانی برده ایم.
 
دیگر اعضای هیات مدیره آقایان دکتراکبری، مهندس خضردوست و مهندس کشاورز نیز با اشاره به توانمندیهای قابل توجه تخصصی و اخلاقی دکتر شرافت و تشکر و آرزوی قلبی موفقیت برای وی؛ خواهان ادامه بهره مندی از نظرات تخصصی ایشان بوده و به مهندس بنابی عضو جدید هیات مدیره نیز خیر مقدم و خوشامد گفتند .
 
 
در انتهای این مراسم دکتر شرافت نیز با اشاره به دستاوردهای مخابراتی ایران در حوزه بین الملل در سالهای خدمتش؛ به کسب امتیاز عضویت دائم ایران در اتحادیه جهانی مخابرات ITU و تصاحب این کرسی برجسته در اتحادیه مذکور اشاره و ویژگیهای برجسته این رویداد بزرگ را تشریح کرد.
 
 وی ضمن تاکید بر حفظ و پاسداری این دستاوردهای بین المللی عظیم، اظهار امیدواری کرد: مدیران ارشد شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن پی بردن به میزان اهمیت این دستاوردها؛ در راستای تربیت و جانشین پروری با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص جوان در این زمینه اقدام نمایند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.