تلفن همراه

گوشی

May 19, 2019
13:44 یکشنبه، 29ام اردیبهشتماه 1398
کد خبر: 99677

فروش‌ گوشی‌های مصادره ای تلفن همراه با قیمت مصوب

فروش گوشی های مصادره ای تلفن همراه با قیمت مصوب از سوی دیجی کالا آغاز شد.
به کزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این فروشگاه اینترنتی با انشار اطلاعیه در این باره اعلام کرد: «دیجی‌کالا «مشتری‌محوری» را مهمترین اصل خود می‌داند و همواره تلاش می‌کند تا محصولات مورد نیاز مردم را با بهترین قیمت ممکن به دست مصرف‌کننده نهایی برساند. با تکیه بر همین اصل و برای توزیع عادلانه گوشی‌هایی که با قیمت مصوب وارد کشور شده‌اند، سازوکار شفاف و ویژه‌ای در این شرکت طراحی شده است. در همین راستا به اطلاع می‌رساند تعداد محدودی از گوشی‌های تلفن همراه هواوی و سامسونگ از تامین‌کننده اصلی تامین شده است که پس از طی فرایندهای اصولی و بر اساس قیمت مصوب خرده فروشی فقط به مصرف کننده نهایی عرضه می‌شوند. این فرایندها شامل پرداخت تعرفه‌ها و عوارض و احتساب هزینه‌های مربوط به خدمات پس از فروش است و به تایید سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان می‌رسد. همچنین این گوشی‌ها دارای برچسب قیمت مصرف‌کننده هستند و در سامانه ۱۲۴ نیز قیمت آن‌ها در دسترس است.
 
دیجی‌کالا تلاش می‌کند امکان خرید این گوشی‌ها را به صورت برابر برای همه مردم ایران فراهم کند و به طور مستقیم به دست مصرف‌کننده نهایی برساند. با این حال موجودی این گوشی‌ها در مقابل تقاضای احتمالی آن‌ها محدود است. از این رو زمان ارائه از پیش اطلاع‌رسانی می‌شود و هر کاربر می‌تواند فقط یک عدد از این گوشی‌ها را خریداری کند. برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی نیز، مشخصات خریدار با کنترل و تطبیق شماره موبایل، مشخصات کارت بانکی، آدرس و کد ملی بررسی خواهد شد و در صورت هرگونه تخلف، سفارش کنسل و وجه پرداختی عودت خواهد شد. لازم به ذکر است پس از اتمام این گروه از محصولات، همچنان ارائه انواع مختلف گوشی‌های تلفن همراه که فروشندگان مختلف دیگر عرضه می‌کنند، ادامه خواهد داشت.
 
به علت محدودیت در تعداد این گوشی‌ها و به منظور توزیع عادلانه در سراسر کشور، سازوکار مشخص و شفافی به شرح زیر طراحی شده است:
  1. عرضه این گوشی‌ها مطابق جدول لینک زیر از پیش اطلاع رسانی می‌شود
  2. هر کاربر فقط می‌تواند یک عدد از این گوشی‌ها را خریداری کند
  3. برای جلوگیری از سواستفاده‌های احتمالی، مشخصات خریدار با کنترل و تطبیق شماره موبایل، مشخصات کارت بانکی، آدرس و کد ملی بررسی خواهد شد
  4. در صورت هرگونه تخطی از شرایط فوق، سفارش لغو و وجه پرداختی عودت خواهد شد
بخش اول و دوم این محصولات ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ۹۸ از ساعت ۱۴ آماده خرید است و در مورد بخش‌های بعدی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
لیست این گوشی ها از طریق این لینک در دسترس است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.