اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

June 9, 2019
16:54 یکشنبه، 19ام خردادماه 1398
کد خبر: 100121

نارضایتی ۷۷ درصد کاربران از نحوه پشتیبانی اپراتورهای اینترنت

در نظرسنجی انجام شده از سوی وزارت ارتباطات درخصوص نحوه پشتیبانی سرویس‌دهندگان اینترنت مشخص شد که بیش از ۷۷ درصد کاربران از پشتیبانی دریافت خدمات اینترنت رضایت ندارند.
 
در پی تعیین ضرب‌الاجل دوهفته‌ای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سرویس‌دهندگان اینترنت به‌منظور بهبود کیفیت ارائه خدمات پشتیبانی به مشترکان، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات عملکرد سرویس‌دهندگان اینترنت را به نظرسنجی عمومی گذاشت.
 
در پی برخی نارضایتی‌ها از نحوه پشتیبانی سرویس‌دهندگان اینترنت، روز گذشته وزیر ارتباطات این موضوع را پیگیری کرد و دو هفته به رگولاتوری و اپراتورهای اینترنت مهلت داد تا اوضاع را اصلاح کنند.
 
در این راستا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف کسب اطلاعات از نظرات مردم، عملکرد سرویس‌دهندگان اینترنت را به نظرسنجی عمومی گذاشته است.
 
در این نظرسنجی از کاربران پرسیده شده که آیا از ارائه خدمات پشتیبانی سرویس دهندگان اینترنت رضایت دارند؟
 
۷۷.۸ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی به این سوال پاسخ خیر دادند. ۵.۶ درصد کاربران از خدمات رضایت داشتند و پاسخ ۱۶.۷ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی به خدمات پشتیبانی اینترنت، تا حدودی بوده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.