تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 23, 2019
15:55 یکشنبه، 2ام تیرماه 1398
کد خبر: 100457

برخورد اسنپ با رانندگانی که بدون اطلاع پشتیبانی اقدام به اعمال قانون می‌کنند

سنپ در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده از تمامی کاربران راننده خود خواسته که مشکلات سفر خود را از طریق پشتیبانی این سامانه پیگیری کنند و با رانندگانی که بدون اطلاع به پشتیبانی سعی در اعمال قانون دارند و با 
 
این اطلاعیه پیرو ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی قرار گرفته و در آن کاربر مسافری از رفتار راننده شکایت دارد از سمت این شرکت منتشر شده است.
 
در این اطلاعیه تاکید شده که بلافاصله پس از گزارش مسافر، حساب فعالیت کاربر راننده برای بررسی‌های بیشتر غیر فعال شده است. اسنپ با اعلام اینکه در پیگیری‌های قانونی این موضوع همراه مسافر خود خواهد بود اعلام کرده که تمام پشتیبانی‌های لازم از این مسافر را نیز انجام داده است.
 
اطلاعیه‌ای که امروز (۱تیر) اسنپ منتشر و در آن تاکید کرده که با رانندگانی که بدون اطلاع به پشتیبانی سعی در اعمال قانون می‌کنند برخورد خواهد کرد:
 
اسنپ در اطلاعیه اخیر خود تاکید کرده که هیچ فردی به بهانه رعایت قانون، مجاز به سوء‌استفاده‌های شخصی از قانون نیست. در این اطلاعیه آمده‌ است: «رانندگان اسنپ باید بدانند که به هیچ عنوان ضابط قضایی نیستند و در صورت دریافت گزارش ناشی از برخورد شخصی با مسافر، این موضوع به طور جدی و قانونی از سوی اسنپ پیگیری خواهد شد.»
 
پنج‌شنبه هفته گذشته نیز ژوبین علاقبند، ‌مدیرعامل اسنپ در پنلی با عنوان «سوپراپ‌ها در ایران به کدام سمت می‌روند؟» ضمن عذرخواهی از عده‌های که به خاطر اتفاق دیگری که چند هفته پیش در مورد یک سفر این شرکت، احساساتشان جریحه‌دار شده بود؛ تاکید کرد که این اتفاق خارج از کنترل تمامی تیم اسنپ و مدیران این شرکت بوده است. مدیرعامل اسنپ در این پنل با اعلام اینکه آنها روزانه با چالش‌های گوناگونی روبه‌رو هستند و باید تصمیمات سختی بگیرند ضمن تاکید این موضوع که در اتفاق چند هفته گذشته آنها هیچ انتخاب و نقشی نداشتند تاکید کرد که این شرکت و تیم مدیریتی آن تلاش خواهند کرد که اعتمادی  که به هر دلیل از دست رفته است را بازگرداند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.