تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 9, 2019
15:33 چهارشنبه، 17ام مهرماه 1398
کد خبر: 104677

شرکت ودافون بیش از هزار فروشگاه خود را در اروپا می بندد

مدیر عامل شرکت ودافون گفت این شرکت ۱۵ درصد از ۷۷۰۰ فروشگاه خود را در اروپا می بندد.
 
 
 
به نقل از رویترز، نیک راید  مدیر عامل شرکت ودافون گفت این شرکت 15 درصد از 7700 فروشگاه خود را در اروپا می بندد و باقیمانده آنها را ارتقا می‌دهد چون مشتریان بیشتر آنلاین خرید می‌کنند و انتظارات آنها از خرید در فروشگاه تغییر کرده است.
 
 این گروه وضعیت فروشگاه های خود در اروپا را بررسی می کند تا بداند مشتریان در هر موقعیت چه چیزی می خواهند. 40 درصد از فروشگاه های این شرکت تا سال 2021 تغییر شکل می دهند.
 
 خدماتی که شرکت های اپل و آمازون به مشتریان ارائه می دهند، انتظارات آنها را تغییر داده است و ودافون امیدوار است با بازاریابی هدفمند و اختصاصی خدمات خود را سریعتر از رقبای سابقش مثل داچ تلکام و تلفنونیکا بهبود بخشد.
 
راید گفت:« اگر عقیده دارید 40 درصد معاملات شما دیجیتال خواهد بود، بنابراین چرا باید یک نفر به فروشگاه برود. سفرها و اهداف خرید از فروشگاه تغییر کرده است».
 
وی گفت ودافون از فناوری های جدید مثل ربات های سخنگوی دارای هوش مصنوعی برای کمک به مشتریان در خرید محصولات و خدمات تنها با سه کلیک استفاده می کند.
 
ولی ودافون، دومین اپراتور بزرگ موبایل دنیا، قصد دارد فروشگاه های بیشتری را در انگلیس باز کند.
 
این شرکت در سپتامبر طرح های خود را برای باز کردن 24 فروشگاه انحصاری در انگلیس در سال جاری میلادی اعلام کرد و در حال بررسی امکان افتتاح 50 فروشگاه دیگر در 2020 در ارتباط با خدمات جدید آنلاین است.
 
 انگلیس بازار خانه ودافن است. رید گفت آلمان موتور رشد این شرکت خواهد بود. ودافون «یونیتی میدیا» بزرگترین شبکه کابلی آلمان را در یک قرارداد 22 میلیارد دلاری برای خرید سرمایه های لیبرتی گلوبال به دست آورده است.
 
وی گفت:« من مطمئنم آلمان با 40 درصد جریان آزاد پول نقد، قلب شرکت است. ما حالا یک موقعیت سرمایه ای عالی در این بازار داریم».
 
ودافون قصد دارد تا سال مالی 2021، هزینه های خود را 1.2 میلیارد پوند کاهش دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.