تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 8, 2019
11:50 یکشنبه، 17ام آذرماه 1398
کد خبر: 106701

مادایران و مانترا نمایندگان خدمات پس از فروش هواوی شدند

شرکت هواوی اعلام کرد که دو شرکت‌ «مادیران» و «مانترا» را به عنوان نمایندگان رسمی خود برای اجرای تعهداتش در ایران انتخاب کرده‌است.
 
 
در گذشته شرکت «حامی» خدمات پس از فروش هواوی را بر عهده داشت اما در حال حاضر تمام محصولات هواوی که به شکل رسمی وارد ایران می‌شوند، تحت حمایت خدمات پس از فروش شرکت‌های «مادیران» و «مانترا» هستند.
 
هواوی اعلام کرده که برای راحتی مشتری‌های خود، روش‌‌های آسان و در دسترسی را  جهت بررسی ضمانت دستگاه‌های خود در نظر گرفته است. به این صورت که اعتبار سنجی گارانتی هواوی از سه طریق ارسال کد IMEI به مرکز پیامکی (100042000)، تماس با مرکز پشتیبانی شبانه روزی به شماره  02142000 یا مراجعه به قسمت پشتیبانی در سایت رسمی شرکت هواوی امکان پذیر است.
 
همچنین برای اطلاع از آدرس، شماره تماس، ساعت‌های کاری و موقعیت مکانی مراکز خدمات مادیران و مانترا روی نقشه می‌توان به ‌سایت ذکر شده و قسمت «مکان مراکز خدمات» مراجعه کرد.
 
هواوی اعلام کرده که امیدوار است تمام شرکت‌های بزرگ و پیشرو در تکنولوژی‌های روز جهان ‌مانند هواوی، به بهبود کیفیت خدمات، حل مشکلاتی مانند سرگردانی خریداران برای نحوه دریافت خدمات و رفع مشکلات موجود در تامین قطعات محصول در ایران توجه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.