تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 17, 2019
14:23 سه شنبه، 26ام آذرماه 1398
کد خبر: 107044

مدیرعامل زرین پال: حرکت به سمت White List منجر به ایجاد فضای رانتی می‌شود

مصطفی امیری، مدیرعامل زرین پال با انتشار بیانیه‌ای از شروع کمپین «مسئولیم» هم‌زمان با شب یلدا خبر داد. در این بیانیه گفته شده که ایجاد محدودیت‌های بسیار از سوی نهادهای ناظر و حرکت به سمت فضای White List به جای نگرش Black List منجر به ایجاد فضای رانتی و بروز مفاسد اقتصادی فراوان خواهد شد.
 
به گزارش روابط عمومی زرین‌پال،‌ در این کمپین مدیران زرین پال سعی کردند در راستای ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری با آماده کردن فضای گفتمان میان صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و فعالان حوزه تجارت الکترونیکی بخشی از دغدغه‌های آنها را مطرح و از طریق رسانه‌ها مطالبه‌گری را آغاز کنند.
 
 آنها در بخشی دیگر این کمپین تلاش کردند با تهیه و تولید محتوای ویدیویی ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و حس امید برای ماندن در مسیر توسعه کسب‌وکار را دنبال کنند. 
 
در بیانیه‌ای که از سوی زرین پال در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته آمده است که :«یکی از ارزش‌های سازمانی زرین پال کنار هم بودن و ایجاد روابط پایدار و بلند مدت با پذیرندگان و شرکای تجاری خودش است و یلدا بهانه‌ای است که مانند هر سال دقایقی بیشتر کنار هم بودنمان را جشن بگیریم و ما امسال تصمیم گرفته‌ایم تا کنار هم بودنمان را کمی مسئولانه تر تجربه کنیم.»
 
بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اتفاقات اخیر و قطعی سراسری اینترنت پرداخته و در آن گفته شده:‌ «با توجه به اتفاقات اخیر رخ داده در فضای تجارت الکترونیکی کشور نظیر قطع سراسری اینترنت و همچنین ساختار تصمیم‌گیری‌های اخیر که طی هفته‌های گذشته بدون توجه به تبعات آن برای کسب‌وکارهای این‌حوزه در حال عملیاتی شدن هستند که از جمله آنها می‌توان رمز دوم پویا، محدودیت سقف برداشت از حساب توسط اشخاص حقیقی و حقوقی، رتبه بندی نماد الکترونیکی پرسش‌های بی‌پاسخ بسیاری در ذهن صاحبان کسب و کارهای آنلاین به وجود آورده است. ایجاد محدودیت‌های بسیار از سوی نهادهای ناظر و تصمیم‌گیر که بیشتر به حذف صورت مسئله شبیه است و حرکت به سمت فضای White List به جای نگرش Black List که اساسا پیش از این برای برخورد با متخلفان مرسوم بوده است منجر به ایجاد فضای رانتی و بروز مفاسد اقتصادی فراوان خواهد شد.»
 
آنها اعلام کردند با توجه به مسئولیت‌های اجتماعی برند زرین‌پال و تعهدی که برای حمایت از کسب و کارها در خود احساس می‌کند اقدام به برگزاری کمپین «مسئولیم» کرده است. به گفته مدیران زرین پال، آنها دریافتند که آموزش همواره نقش مهمی در توسعه کسب‌وکار و افزایش فروش پذیرندگان داشته و خود را ملزم می‌داند تا مثل همیشه کنار کسب‌وکارها و پذیرندگان خود باشد و با تولید و آماده کردن محتوای آموزشی مسئولیت خود را به بهانه یلدا انجام دهد.
 
زرین پال در پایان از همه تلاشگران حوزه تجارت الکترونیکی دعوت کرده تا به کمپین مسئولیم بپیوندند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.