تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 23, 2019
11:34 دوشنبه، 2ام دیماه 1398
کد خبر: 107245

کافی‌نت‌ها تا اطلاع ثانوی قراردادی با اسنپ امضا نکنند

رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با تاکید بر اینکه کافی‌نت‌ها فعلا هیچ قراردادی با اسنپ امضا نکنند.
کافی‌نت‌ها تا اطلاع ثانوی قراردادی با اسنپ امضا نکنند
 
 
در حالی که اخیرا اتحادیه فناوران رایانه تهران خبر از آغاز همکاری با اسنپ داده بود، رییس این اتحادیه امروز گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته در واحد حقوقی اتحادیه، متوجه این امر شده‌ایم که قرارداد با اسنپ کاملا یکطرفه بوده و به ضرر کافی‌نت‌ها است. به همین دلیل از اعضای این رسته درخواست داریم تا روشن شدن موضوع و تعیین تکلیف فعلا قراردادی با اسنپ امضا نکنند.
 
محمد فرجی گفت: هیات مدیره اتحادیه طبق وظیفه قانونی خود و با هدف توسعه و بهبود فضای کسب و کار کافی نت‌ها با شرکت اسنپ برای ثبت نام رانندگان به توافق رسید و در این راستا بستر آموزشی را در اختیار شرکت اسنپ قرار داد. اما طی تفاهم نامه قرار بر این شد که در گام نخست قرارداد اسنپ با کافی نت‌ها زیر نظر اتحادیه منعقد شود.
 
وی اضافه کرد: اکنون متوجه شده‌ایم که اسنپ به صورت مستقیم قرارداد را برای کافی نت‌ها ارسال کرده است که با بررسی قرارداد اسنپ در واحد حقوقی اتحادیه، مشخص  شده که این قرارداد به نفع کافی نت‌ها نیست.
 
وی تاکید کرد: بنابراین با توجه به این موضوع و برای بررسی‌های بیشتر از اعضای کافی نت در خواست می کنم فعلا قراردادی با اسنپ امضا نکنند تا تکلیف این قرارداد روشن و مورد تایید اتحادیه و بخش حقوقی قرار بگیرد.
 
فرجی اضافه کرد: اگر عضوی از کافی نت‌ها بدون هماهنگی با  اتحادیه اقدام به عقد قرارداد با اسنپ کند، قطعا تمام مسوولیت این امر به عهده خودش است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.