تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 2, 2020
13:22 پنجشنبه، 12ام دیماه 1398
کد خبر: 107610

گردهمایی بزرگ دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال در تهران

 
سومین گردهمایی بزرگ دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا با حضور متخصصان، کارشناسان، استادان دانشگاه، دانشجویان و همچنین برخی از مسئولان دولتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما آغاز به کار کرد.
 
امیرحسین قنبری دبیر اجرایی این گردهمایی با بیان اینکه هدف از این گردهمایی ارائه نوین‌ترین روش‌ها و برنامه جهانی بازاریابی دیجیتالی است، اظهار کرد: همچنین در گردهمایی بزرگ دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال برنامه‌های جهانی بازاریابی دیجیتال، شکل‌گیری استارتاپ‌های مختلف اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی ارائه می‌شود.
 
وی ادامه داد: این گردهمایی تنها یک رویداد نیست و کمکی است به گسترش بازار دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ و ماموریت اصلی آن ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ به صنایع و کسب و کارهای کشور است.
 
قنبری با تاکید بر اینکه بازار دیجیتال مارکتینگ همواره تغییرات بسیاری را شاهد است، افزود: گردهمایی مذکور تلاش کرده تا در حوزه بازار دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال تلاش کرده تا آخرین دغدغه‌ها، راهکارها و روش‌های مختلف را با فعالین و علاقه‌مندان این حوزه به اشتراک بگذارد.
 
وی اضافه کرد: تمام حرف‌ها و آدم‌هایی که در این گردهمایی حضور دارند بسیار مهم هستند و لازم است تمام کسانی که در این حوزه‌ها فعالیت می‌کنند، آنها را خوب بشنوند چراکه می‌تواند بستری برای پیشرفت فعالین این حوزه ایجاد کند. از طرف دیگر خلق فرصت‌های همکاری، اشتراک‌گذاری تجربیات و هم‌افزایی دانش در این گردهمایی موجب رشد بازار دیجیتال در کشور خواهد شد.
 
قنبری با اشاره به دوره قبل برگزاری این گردهمایی اظهار کرد: در مجموع 1800 شرکت‌کننده در گردهمایی دست‌اندرکاران بازار دیجیتال دور یکدیگر جمع شدند و کارگاه‌های آموزشی و تخصصی با موضوعات ریتارگتینگ، دیجیتال برندینگ، سئو و اس ای ام، پرفرمنس مارکتینگ و غیره از بخش‌هایی بودند که در دوره قبل این گردهمایی اجرا شد.
 
دبیر اجرایی گردهمایی دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال یکی از اساسی‌ترین تفاوت گردهمایی این دوره با دوره قبل را جداسازی هر صنعت و مباحث مربوط به آن از یکدیگر در قالب بخش‌های مختلف عنوان کرد.
 
قنبری ادامه داد: ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آنها بر صنایع مختلف، بررسی دغدغه‌های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ، همکاری گسترده‌تر با شرکای تجاری و رسانه‌ها از دیگر تفاوت‌های این دوره گردهمایی با دوره قبل است.
 
وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در این گردهمایی سعی داریم تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکنیگ در حوزه‌ها و صنایع مختلف را بررسی کنیم، اظهار کرد: این بخش‌ها شامل حوزه‌های صنایع تندمصرف، آرایشی بهداشتی، غذایی، حمل و نقل، سفر و لجستیک، موبایل، مد لباس، مال‌های تجاری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مواردی از این دست می‌شوند.
 
به گزارش ایلنا، گردهمایی بزرگ دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپها و تولید محتوا طی روزهای 12 تا 14 دی‌ ماه سال جاری در تهران با حضور متخصصان، کارشناسان، استادان دانشگاه و دانشجویان و همچنین مدیران کسب و کارهای دیجیتال و صنایع مختلف در سالن همایش بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.