تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 5, 2020
15:42 یکشنبه، 15ام دیماه 1398
کد خبر: 107694

سومین رویداد بازاریابی دیجیتال به پایان رسید

 
 سومین همایش بین‌المللی دست‌اندرکاران بازاریابی دیجیتال، استارتاپ‌ها و تولید محتوا پس از سه روز ارائه نوین‌ترین روش‌ها و برنامه‌های جهانی بازاریابی دیجبتالی توسط شرکت‌کنندگان و تبادل‌نظر پیرامون شکل‌گیری استارتاپ‌های مختلف در حوزه‌های اقتصادی، علمی، پزشکی و اجتماعی به کار خود پایان داد.
 
سومین همایش روز بازاریابی دیجیتال با نام DMDAY که پنج‌شنبه ۱۱دی ماه کار خود را آغاز کرد، شب گذشته با برگزاری چندین پنل در حوزه استارتاپ‌، بازاریابی دیجیتال به کار خود پایان داد. در این رویداد که برای کمک به گسترش بازار دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ برگزار شد، سازمان‌هایی که ماموریت اصلی آن‌ها ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیت‌های دیجیتال مارکتینگ است دور هم جمع شدند و به تبادل‌نظر در خصوص صنایع و کسب‌وکارهای مختلف کشور پرداختند.
 
دولت و قانونگذاری، مد، حمل و نقل و لجستیک، موبایل، نایت سامیت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کالاهای زود مصرف از جمله محورهایی بود که در این رویداد مورد بررسی قرار گرفت.
 
این رویداد در دو دوره گذشته ۱۸۰۰ شرکت‌کننده را دور یکدیگر جمع کرد اما در تازه‌ترین رویداد آن‌ها به جداسازی هر صنعت و اختصاص بخش‌های مختلف به آن‌ را در نظر گرفتند تا بستر مناسبی برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی، دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آن‌ها بر صنایع مختلف فراهم شود.  
 
اشتراک‌گذاری و در اختیار گذاشتن تجربیات توسط افراد مختلف، وصل کردن آدم‌ها و کسب و کارها به یکدیگر، تکیه بر هوش و استعداد و توانمندی‌های داخلی همگام با پیشرفت دنیا از جمله مسائلی است که در سومین همایش بازاریابی دیجیتال در خصوص آن صحبت شد.
هم‌زمان با این رویداد نشست‌های تخصصی با موضوعات ری‌تارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM و پرفورمنس مارکتینگ برگزار شدند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.