اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

February 15, 2020
11:14 شنبه، 26ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108821

خدمات هوش مصنوعی اریکسون برای ارتقای خدمات به مشتری

شرکت اریکسون برای ارتقای خدمات رسانی به مشتریان خود قصد دارد از هوش مصنوعی بهره بگیرد. هوش مصنوعی برای بهبود خدمات اتوماسیون اداری اریکسون نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
به نقل از آسین ایج، اریکسون از فناوری هوش مصنوعی برای بهبود ارتباط با مشتریان ودریافت بازخورد آنها، کنترل دقیق تر کیفیت خدمات ارتباطی و بهینه سازی برخی خدمات دیگر بهره خواهد گرفت.
 
 
 
 
هوش مصنوعی علاوه بر ارتقای سیستم های اتوماسیون به منظور بهبود خدمات تجزیه و تحلیل رضایت مشتریان، بررسی دقیق تر داده های جمع آوری شده از مشتریان و بررسی و پیش بینی تبعات استفاده از فناوری های جدید مانند خدمات نسل پنجم، تحولات دیجیتال و غیره مورد استفاده خواهد بود.
 
هوش مصنوعی می تواند بررسی ثبات سیستم و شبکه های ارتباطی را به شکلی جامع تر ممکن کند و سرعت شناسایی حوادث مخابراتی را ارتقا بخشد. در نتیجه سرعت جمع آوری اطلاعات و حل مشکلات تا 35 درصد افزایش می یابد و شناسایی و حل مشکل با استفاده از هوش مصنوعی در عرض حداکثر 5 دقیقه ممکن می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.