تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 22, 2020
11:28 چهارشنبه، 3ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111052

زرین پال نیروی جدید جذب می‌کند

 
زرین‌پال با توجه به افزایش حجم تراکنش‌های اینترنتی صورت گرفته از بستر این پرداختیار اقدام به جذب نیروی انسانی می‌کند.
 
 این اقدام زرین‌پال به منظور افزایش کیفیت خدمات رسانی به پذیرنده‌های این شرکت صورت گرفته است. با توجه به گسترش ویروس کرونا و به تبع آن کاهش خریدهای حضوری و افزایش خریدهای اینترنتی حجم تراکنش‌های انجام شده از طریق این پرداختیار نیز افزایش یافته است. در روزهای اخیر نه تنها حجم تراکنش‌های اینترنتی افزایش یافته بلکه درخواست برای درگاه پرداخت در زرین‌پال نیز افزایش داشته است.
 
دیجی‌کالا نیز چندی پیش اعلام کرد که به دنبال افزایش خریدهای اینترنتی و به منظور افزایش توان پاسخگویی به نیازهای کاربرانشان در نظر دارد که ۲ هزار نیروی کار جذب کند که از این میان تا نیمه فروردین ماه تقریبا ۷۰۰ نیروی کار را جذب کرده بود.
 
زرین پال به عنوان اولین پرداخت‌یار ایران، عهده‌دار انتقال وجه بخش عمده‌ای از تراکنش‌های اینترنتی کسب وکارهای خرد و متوسط است. از سال گذشته، اقدامات گسترده‌ای (ارائه دستگاه کارتخوان، درگاه پرداخت خاص برای کسب‌وکارهای مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی و … از جمله این اقدامات بوده است)در این شرکت به منظور ارائه راهکاری جامع پرداخت صورت گرفته است.  بخش ارائه درگاه اینترنتی به اعتماد صاحبان مشاغل این روزها با افزایش درخواست روبه‌رو شده است.
 
همچنان که برخی از مشاغل در دوره گسترش ویروس کرونا با افزایش استقبال روبه‌رو بوده‌اند برخی دیگر از کسب و کارها با توجه به کاهش تقاضا مجبور به اخراج نیروهای انسانی خود و در نهایت تعطیلی کسب و کار خود شده‌اند. از این میان تعدیل نیروی کار در علی‌بابا که در اولین روزهای شیوع کرونا اتفاق افتاد و پس از آن تعطیلی چیلیوری خبرسازتر شد.
 
زرین‌پال اعلام کرده است که در راستای مسئولیت اجتماعی و چشم انداز شرکت در کنار شرکای تجاری خود می‌ماند و تمام تلاش خود را برای افزایش ظرفیت پرداخت‌های اینترنتی به کار خواهد بست. این اقدامات از اولین روزهای شروع بحران کرونا شروع شده و تا به امروز این کار با قوت بیشتری ادامه داشته است.
 
از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی زرین‌پال در این دوره زمانی می‌توان به ارائه خدمات کاهش زمان تسویه حساب از ۴ روز کاری به زمان کمتر از ۲۴ ساعت اشاره کرد. با توجه به آسیب پذیری کسب وکارها در این شراط سخت، این کار موجب می‌شود تا نقدینگی هر چه سریع‌تر به جریان مالی وارد شود. همچنین زرین پال تلاش کرده تا  انتقال کاربران به فرآیند پرداختیاری مورد تایید شاپرک را سرعت ببخشد تا بتواند تسهیلات پرداختی تازه‌ای برای بسیاری از پذیرنده های خود فراهم کند.
 
زرین پال اعلام کرده است متقاضیان کار می‌توانند رزومه کاری خود را به آدرس https://zrpl.ir/jobs ارسال کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.