تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 1, 2020
11:49 جمعه، 12ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111354

رشد ۷۰ درصدی کاربران مایکروسافت تیمز

 
 
مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که آمار کاربران روزانه سرویس ویدئو کنفرانس مایکروسافت نیز به ۷۵ میلیون نفر رسیده است.
 
 همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا، اعلام قرنطینه، تعطیلی مراکز آموزشی و ادارات و همچنین دورکاری شهروندان در بسیاری از کشورهای جهان استفاده از اپلیکیشن‌های ویدئو کنفرانس یا تماس‌های ویدئویی گروهی جایگزین فعالیت حضوری کارکنان در محل کار خود شده، رشد و افزایش قابل توجهی یافته است.
 
از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ویدئو کنفرانس در ماه‌های گذشته می‌توان به اپلیکیشن زوم، گوگل میت، مایکروسافت تیمز و اسکایپ اشاره کرد.
 
حالا بر اساس تازه‌ترین آمار منتشره از سوی شرکت مایکروسافت، آمار کاربران فعال اپلیکیشن مایکروسافت تیمز (microsoft teams) با رشدی ۷۰ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بوده و به عدد ۷۵ میلیون کاربر فعال در روز رسیده است. 
 
این آمار که توسط ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت همزمان با ارائه گزارش مالی این شرکت اعلام و منتشر شده است، نشان می دهد که آمار کاربران مایکروسافت تیمز به بزرگترین رقیب خود یعنی اپلیکیشن زوم نزدیک شده است و انتظار می‌رود آنها به زودی وارد یک رقابت تنگاتنگ شوند.
 
این گزارش‌ها همچنین حاکی از آن است که بالغ بر ۲۰۰ میلیون کنفرانس ویدئویی تنها در یک روز برای سرویس مایکروسافت تیمز ثبت شده است، این در حالیست که اپلیکیشن زوم حدود ۳۰۰ میلیون کنفرانس در روز را برای خود به ثبت رسانده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.