تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 1, 2020
12:47 جمعه، 12ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111363

کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ مایکروسافت رایگان شد

 
 
مایکروسافت شرکت در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان این شرکت به نام «بیلد» را برای عموم رایگان کرد. این کنفرانس به دلیل شیوع ویروس کرونا به شکل مجازی برگزار خواهد شد.
 
مایکروسافت روز پنج شنبه اعلام کرد که کنفرانس بیلد در تاریخ ۱۹ مه (۳۰ اردیبهشت) ساعت ۸ صبح به وقت منطقه زمانی شرقی (ET) برگزار خواهد شد. این کنفرانس شامل ۴۸ ساعت برنامه نویسی می‌شود و در طول این مدت مهندسان مایکروسافت کلاس‌ها، گفتگوها و دموها را انجام خواهند داد. مایکروسافت می‌گوید همه می‌توانند به طور رایگان در کنفرانس بیلد ۲۰۲۰ ثبت نام کنند.
 
رویداد بیلد امسال با سخنرانی «ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت شروع خواهد شد. گفته می‌شود «پانوس پانای»، مدیر محصول این شرکت نیز در این کنفرانس حضور خواهد داشت. مایکروسافت ورک شاپ‌ها را در توییچ میزبانی خواهد کرد و شرکت کنندگان می‌توانند سوالات و مشکلات خود را با کارمندان مایکروسافت در میان بگذارند.
 
از آنجا که حین پروسه ثبت نام آدرس محل سکونت کاربران پرسیده می‌شود، احتمال دارد مایکروسافت در آینده هدایایی را برای آن‌ها ارسال کند. جالب است بدانید در سال‌های گذشته ورودیه کنفرانس بیلد ۲ هزار و ۳۹۵ دلار بوده است.
 
«Scott Hanselman» یکی از برنامه نویسان ارشد مایکروسافت می‌گوید: «کنفرانس بیلد آنطور که ما می‌خواستیم نشد، ولی کنفرانسی ویژه خواهد شد. دیگر نمی‌توانیم صبر کنیم تا اجتماع توسعه دهندگان را برای یادگیری، ارتباط و کدنویسی دور هم جمع کنیم.»
 
همه گیری ویروس کرونا علاوه بر کنفرانس بیلد، برگزاری بسیاری از کنفرانس‌های دیگر به شکل حضوری را نیز لغو کرده و در برخی موارد آن‌ها به طور کامل کنسل کرده است. برای مثال گوگل ابتدا قصد داشت کنفرانس سالانه I/O را به شکل آنلاین برگزار کند، ولی اوایل فروردین از لغو شدن کامل این رویداد خبر داد و دلیل آن را پیروی از قانون قرنطینه ایالت کالیفرنیا اعلام کرد.
 
به نظر می‌رسد اپل هم قصد دارد رویداد WWDC را به صورت کاملاً مجازی برگزار کند، ولی با توجه به قوانین قرنطینه ممکن است این شرکت هم مثل گوگل از برگزاری آن در سال جاری منصرف شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.