اپراتورها

اپلیکیشن

تلفن همراه

May 6, 2020
11:34 چهارشنبه، 17ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111553

«ایرانسل من»؛ دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها

 
 
جدیدترین گزارش منتشرشدۀ فروشگاه اپلیکیشن‌های موبایلی «کافه بازار» حاکی از این است که «ایرانسل من»، اپلیکیشن مدیریت حساب ایرانسلی، دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها است.
 
بخشی از گزارش سالانۀ کافه بازار با عنوان «گزارش صنعتِ برنامه‌های موبایل در ایران، اندازه، رشد و روندها» به بررسی «برترین برنامه‌های ایرانی در سال ۱۳۹۸» پرداخته است. در این رتبه‌بندی، اپلیکیشن ایرانسل من توانسته با تعداد ۱۱ میلیون نصب، پس از اپلیکیشن «دیوار» با ۲۰ میلیون نصب، به همراه اپلیکیشن پرداخت الکترونیک «آپ» به صورت مشترک در جایگاه دوم قرار گیرد.
 
ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، نخستین اپراتور تلفن همراه در ایران بود که با طراحی و ارائۀ اپلیکیشن مدیریت حساب، این امکان را در اختیار مشترکان خود قرار داد تا به صورت کاملاً شفاف، میزان مصرف حساب خود را مشاهده و مدیریت کنند.
 
ایرانسل من، علاوه بر ویژگی فوق، دارای امکانات متعدد دیگری نیز هست که موجب شده این اپلیکیشن در رتبۀ دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها قرار گیرد. از آن جمله می‌توان به: نمایش اطلاعات حساب، شامل باقیماندۀ حد مجاز مصرف، موجودی، بدهی، کارکرد و مبلغ قابل پرداخت، نمایش باقیماندۀ بسته اینترنت، تمدید خودکار بسته‌های اینترنت در صورت اتمام حجم یا انقضای زمان بسته، امکان افزودن و مدیریت کاربران تا ۳۰ شماره ایرانسلی یا مودم همراه و  TD-LTE، مدیریت حساب چندکاربره (فعال‌سازی، خرید بسته، افزودن یا حذف کاربر)، امکان حذف قبض کاغذی، درخواست تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی (با قیمت‌های شخصی‌سازی‌شده)، درخواست تبدیل سیم‌کارت ۳G به ۴G، دسترسی به حساب کاربری  TD-LTE، نمایش و فعال‌سازی طرح‌های تشویقی بر اساس میزان مصرف مشترک (در قسمت پیشنهادها)، امکان مدیریت روش دریافت پیام‌های سیستم درباره مانده بسته‌های اینترنت و…، مشاهده فهرست خدمات ارزش افزوده فعال و امکان لغو عضویت در آنها، مشاهده تاریخچه ۱۵ کارکرد اخیر، خرید بسته‌های اینترنت و شارژ و ویرایش مشخصات کاربری (آدرس ایمیل، نشانی و…) اشاره کرد.
 
همچنین در زمینۀ خرید و پرداخت نیز، ایرانسل من امکانات متعددی شامل خرید بسته‌های اینترنت و مکالمه، خرید انواع مودم‌های ثابت و همراه، ساخت و خرید بسته‌های چندکاربره و به‌اشتراک‌گذاری اینترنت بین دوستان و آشنایان، امکان هدیه‌دادن بسته اینترنت، خرید شارژ و شارژ شگفت‌انگیز از طریق درگاه‌های بانکی، پرداخت قبض و نیز پرداخت امن و آسان هزینه‌های ایرانسلی از طریق کیف‌پول آپ (بدون نیاز به رمز دوم پویا) را به مشترکان ایرانسل ارائه کرده است.
 
از جمله امکانات ارائه شده در این اپلیکیشن در زمینۀ راهنمایی و پشتیبانی مشترکان نیز  می‌توان به امکان تعیین وقت مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، طرح و پیگیری شکایت، ارجاع و پیگیری درخواست‌ها و بازبینی آنها، تماس با مرکز ارتباط با مشتریان و گفت‌وگوی آنلاین با کارشناسان این مرکز، بخش پرسش‌های متداول و نیز دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی ایرانسل اشاره کرد.
 
همچنین کاربران اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانند با مراجعه به بخش «تکان شگفت‌انگیز» در این اپلیکیشن، کدهای تخفیف مربوط به کسب‌وکارهای نوپای مختلف را به صورت هدیه دریافت کنند.
 
علاوه بر موارد فوق، ایرانسل من خدمات ویژه‌ای نیز به مشترکان ایرانسل ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان امکان درخواست تاکسی آنلاین (اسنپ)، تماشای آنلاین و زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، سفارش غذا (اسنپ‌فود) و خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ها را نام برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.