تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 27, 2020
16:33 چهارشنبه، 7ام خردادماه 1399
کد خبر: 112283

نام و نشان برنامه «رژیم کرفس» به «بنتو» تغییر کرد

برنامه «رژیم کرفس» یکی از محصولات استارت‌آپ کالری‌شمار «کرفس» به «بنتو» تغییر نام داد. به گفته مدیرماکتینگ کرفس درپی این تغییر برند، طراحی اپلکیشن «رژیم کرفس» هم به صورت کامل تغییر یافت و امکانات جدید به این برنامه اضافه شد.
 
سپهر خادم، مدیر مارکتینگ کرفس در مورد این تغییرات به پیوست گفت: «اپلکیشن «کرفس» یک برنامه کالری شمار است و ما به کاربران نمی‌گوییم چه مواد غذایی‌ای مصرف کنند بلکه آنها هر آنچه دوست دارند می‌خورند تنها باید به اندازه باشد و کالری آنها را محاسبه می‌کنند؛ اما پس از مدتی متوجه شدیم که کاربران به برنامه غذایی هم نیاز دارند. به همین خاطر در اردیبهشت ماه ۹۷ اپلیکیشنی به نام «رژیم کرفس» را راه‌اندازی کردیم که با توجه به مشخصات فیزیکی هرفرد برنامه غذایی ارائه می‌دهد.»
 
او ادامه داد: «پس از مدتی که از فعالیت «رژیم کرفس» گذشت، متوجه شدیم که کاربران تفاوت اپلیکیشن «کرفس» با «رژیم کرفس» را متوجه نمی‌شوند و تصمیم گرفتیم که بازآفرینی برند انجام دهیم تا برنامه «رژیم کرفس» یک هویت مستقل پیدا کند و «بنتو» را به عنوان اسم این اپلیکشن انتخاب کردیم.»
 
به گفته خادم «بنتو» یک واژه ژاپنی و نام یک ظرف غذا است که افراد وقتی می‌خواهند از خانه خارج شوند، پکیج کامل از چند وعده غذایی را در این ظرف جای می‌دهند. او همچنین تاکید کرد: «کاری که ما در این اپلکیشن انجام می‌دهیم مشابه کارکرد بنتو است و در این برنامه هم ما به کاربران می‌گوییم که در هر وعده غذایی خود چه موادغذایی و به چه مقدار مصرف کنند.»
 
براساس گفته‌های خادم علاوه بر تغییر نام، لگو و برند هم تغییر کرده و اپلکیشن هم دوباره طراحی شده و امکانات جدیدی مانند آب‌شمار به آن افزوده شده و در کل این برنامه نسبت به قبل با تغییرات بسیاری روبرو بوده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.