سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 7, 2020
16:18 یکشنبه، 18ام خردادماه 1399
کد خبر: 112696

معرفی قابلیت‌های تجاری نمایشگر The Wall سامسونگ

WhatsApp Image 2020-06-07 at 15.12.00.jpeg
 
 
 
سالیانه منابع مالی نسبتا زیادی از سوی کسب‌وکارها صرف می‌شود تا تصویری حرفه‌ای و بدون نقص از کسب‌وکار خود در ذهن مشتریان و مخاطبان بسازند. در این میان انتخاب و حضور دستگاه‌های پیشرفته در دفاتر تجاری به خوبی می‌تواند ارزش‌ها و بینش عمیق مدیران کسب‌وکارها را نشان دهد. از جمله این ابزارها، نمایشگرهای تجاری هستند که برای پخش محتوا در سالن‌ها و دفاتر تجاری و اداری به کار گرفته می‌شوند. ویدئو وال‌ها یکی از سری‌های پرکاربرد نمایشگرهای تجاری هستند که که با اتصال تعداد زیادی از آنها می‌توان محتواهای تصویری را به صورت یک تصویر یکپارچه و واحد نمایش داد.
نمایشگرهای ویدئو وال با داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع به ابزاری کاربردی برای نمایش تبلیغات و اطلاع‌رسانی در مجتمع‌های تجاری، پاساژها، اتاق‌های کنترل، استودیوهای تلویزیونی، سالن‌های کنفرانس، فرودگاه‌ها و پایانه‌ها و… تبدیل شده‌اند.
 نسل جدید این نمایشگرها که به تازگی از سوی شرکت سامسونگ تولید و عرضه شده است، به خوبی می‌تواند ضمن ارائه تجربه‌ بصری منحصربه‌فرد، رویکرد حرفه‌ای و بلندپروازانه مدیران کسب‌وکارها را به نمایش گذارد. نمایشگرهایی که با نام The Wall طراحی شده‌اند نسل نوین ویدئو وال‌ها هستند که با قابلیت‌هایی پیشرفته و به منظور نمایش محتوا در جذاب‌ترین و چشم‌نوازترین حالت ممکن تولید و عرضه شده‌اند. 
نمایشگرهای وال (The Wall) سامسونگ یک نمایشگر ماژولار LED است که صاحبان و مدیران کسب‌وکارها می‌توانند براساس محل فعالیت و نیاز خود ابعاد و نسبت نمایشگر را تعیین کنند. در واقع همانطور که از نام این مدل پیداست، همچون یک دیوار که از کنار هم چیدن آجرها یا کاشی‌ها بالا می‌رود و ساخته می‌شود، در نمایشگر وال سامسونگ با کنار هم قرار دادن ماژول‌ها می‌توانید نمایشگری یکپارچه و منسجم بسازید. در هر کدام از این ماژول‌ها چندین هزار LED با ابعاد بسیار کوچک جای گرفته است. حضور این تعداد از LED در یک ماژول کمک کرده تا برخلاف مدل‌های مشابه با نزدیک شدن به نمایشگر کیفیت تصویر پایین نیاید و چه از راه دور و چه از نزدیک به نمایشگر چشم بدوزید رنگ و سطح کنتراست تصویر همچنان چشم‌نواز باقی بماند. در نمایشگرهای LCD در محل اتصال ماژول‌ها یا قاب‌ها به یکدیگر سایه‌ای بر روی تصاویر می‌افتد که مانع دیدن محتواها با کیفیت اصلی می‌شود. نمایشگرهای وال سامسونگ با برطرف کردن این مشکل، تصاویر را به شکلی یکدست و با همان رنگ و کنتراست مدنظر طراحان پخش می‌کند.
 
دیوار ۲۹۲ اینچی
ابعاد نمایشگر وال سامسونگ در اندازه‎ها و نسبت‎های مختلف از ۷۳ اینچ با کیفیت 2K تا ۲۹۲ اینچ با کیفیت 8K قابلیت تغییر و تنظیم دارد. به همین دلیل مدیران کسب‌وکارها می‌توانند ابعاد نمایشگر را به شکل مدنظر خود دربیاورند، این شکل مورد نظر از یک مستطیل غول پیکر چند ۱۰ اینچی تا پیکره‌ای انتزاعی و مفهومی با زاویه ۹۰ درجه قابل تغییر و طراحی است.
رنگ مشکی قاب‌ها یا ماژول‌ها و نحوه قرارگیری آنها موجب شده تا علاوه بر تقویت کنتراست تصاویر پخش شده، جزئیات ریز محتواها به شکل دقیق و شفاف نمایش داده شود. چنانچه نمایشگر وال را در محیط‌های پرنوری قرار دهید، کوچکترین نگرانی بابت انعکاس نور روی صفحه نمایش آن و دیده نشدن محتواها به شکل مطلوب نخواهید داشت، چرا که نمایشگرهای وال سامسونگ به فناوری پوشش سیاه (Black Seal) مجهز است که میزان انعکاس نور محیط را کاهش می‌دهد. فناوری پوشش سیاه از نمایشگر در برابر ضربه‌های احتمالی و گردوغبار هم محافظت می‌کند.
نمایشگر وال همچنین به کمک موتور تصویر قدرتمند خود از فناوری پخش تصاویر HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این قابلیت باعث شده تا علاوه بر بالارفتن میزان روشنایی صفحه نمایش، تصاویر در نمایشگر وال با رنگ‌هایی درخشان و براق نمایش داده شود و میزان درخشندگی و جزئیات تصاویر با همان وضعیت و شکل طبیعی خود به نمایش دربیاید.
ماژول‌های نمایشگر وال سامسونگ به فناوری Ultra Chroma مجهز است. این فناوری تصاویر را با رنگ‌هایی پرطراوت و در عین حال طبیعی و زنده نشان می‌دهد. به کمک فناوری Ultra Chroma میزان خلوص و دقت رنگ در نمایشگر وال دوبرابر LEDهای معمول است.
برای طراحی و کنترل و مدیریت محتواها در نمایشگر وال نسل جدید راهکارMagicINFO  به خدمت گرفته شده تا کاربران این نمایشگر بتوانند محتوای مورد نظر خود را به سادگی طراحی و طبق زمان‌بندی مورد نظر خود پخش کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.