تلفن همراه

گوشی

June 16, 2020
12:01 سه شنبه، 27ام خردادماه 1399
کد خبر: 113019

گوشی‌های شیائومی صدای کاربران اروپایی را درآورد!

بسیاری از کاربران گوشی‌های شیائومی ردمی نوت ۹ اس از مشکل قطع شدن پی‌درپی اینترنت وای‌فای خبر داده‌اند.
 
 سری گوشی‌های هوشمند شیائومی ردمی نوت ۹ اس که به تازگی در بازار کشورهای اروپایی و انگلستان عرضه شده است، به نظر می‌رسد که یکی از مدل‌های آن صدای خیل عظیمی از کاربران را درآورده است؛ چراکه آنها در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از مشکل قطع خودکار اتصال به اینترنت وای‌فای در این گوشی‌ها سخن گفته و خبر داده‌اند.
 
بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران این گوشی‌های چینی پس از گذشت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه از قفل شدن صفحه نمایش، اتصال وای‌فای را از دست خواهد داد و در صورتی که صفحه دوباره روشن شود، اتصال برقرار می‌شود.
 
به نظر می‌رسد که این نقص بسیاری از کاربران را به در سراسر اروپا به ستوه آورده و مراکز و نمایندگی‌های شیائومی نیز از گله و شکایت مکرر و مداوم کاربران اروپایی خبر داده‌اند.
 
هنوز گزارشی از مشکل کاربران در سایر مناطق و کشورهای جهان منتشر نشده و در دسترس نیست.
 
شرکت شیائومی برای رفع این مشکل به کاربران پیشنهاد کرده که گوشی یا روترهای وای‌فای خود را ریست کنند که البته به گفته بیشتر کاربران این راهکار مفید و سودمندی نبوده است.
 
با اینکه برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که مشکل اتصال وای فای گوشی‌های آنها پس از دریافت به روزرسانی MIUI ۱۱.۰.۸.۰ برطرف شده است، اما برخی دیگر از آنها عنوان کردند که حتی پس از دریافت آپدیت مذکور مشکل آنها رفع نشده است.
 
هنوز معلوم نیست که این مشکل نرم‌افزاری است یا سخت‌افزاری و اینکه آیا شیائومی می‌تواند نقص مذکور را با انتشار یک به‌روزرسانی دیگر برطرف کند یا خیر.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.