تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 7, 2020
9:44 سه شنبه، 17ام تیرماه 1399
کد خبر: 113791

نخستین مرکز مراجعه حضوری مشتریان دیجی‌کالا افتتاح شد

 
نخستین مرکز مراجعه حضوری دیجی‌کالا برای ارتباط موثر با مشتریان دیجی‌کالا در مرکز خرید پلاتین تهران راه‌اندازی شد.
 
در این مرکز مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و سرویس‌های مورد نیاز مشتریان ارائه می‌شود تا تجربه خوشایندی از خرید برای مشتری بسازد.
 
مهم‌ترین هدف این مرکز پذیرش مشتریانی است که به دلایل مختلف تمایل به حضور برای تحویل گرفتن کالای خود یا تحویل دادن کالای مرجوعی دارند. همچنین کالاهایی مثل گوشی‌های موبایلی که تحت خدمات گارانتی دیجی‌کالا قرار دارند و شامل تعمیر تحت خدمات گارانتی هستند، می‌تواند در این مرکز به مشتریان تحویل داده شود.
 
 
 
بنابر اعلام دیجیکالا، از جمله مزایای تاسیس فروشگاه‌های فیزیکی برای یک فروشگاه اینترنتی تسهیل فرایندها برای مشتریانی است که به نحوی در خرید یا مرجوع کردن سفارش خود دچار مشکل شده‌اند. همچنین در چنین فضایی مشتریان امکان گفتگوی مستقیم با همکاران دیجی‌کالا و مطرح کردن نظرات و انتقادات خود را خواهند داشت. گاهی مشتریان برای دریافت سفارش خود با مشکل زمان‌بندی روبه‌رو می‌شوند. برای مثال زمان تحویل کالا برای آن‌ها مناسب نیست یا امکان انتظار چند ساعته در منزل یا محل کار برای دریافت کالای خود را ندارند. در این شرایط امکان دریافت حضوری کالا می‌تواند گزینه مناسبی برای تعدادی از مشتریان دیجی‌کالا باشد.
 
در آینده در این مرکز فضایی ایجاد می‌شود تا افراد امکان ارائه نظرات و پیشنهادات خود را داشته باشند و امکان مشاوره برای فروشندگان دیجی‌کالا هم فراهم خواهد شد. تا پایان سال ۱۳۹۹ تعداد این مراکز در تهران و دیگر شهرها افزایش خواهد یافت.
 
مرکز امور مشتریان دیجی‌کالا در حال حاضر شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۰ تا ۲۱ به جز ایام تعطیل رسمی آماده ارائه خدمات به مشتریان دیجی‌کالا است.
 
مرکز امور مشتریان دیجی‌کالا در نشانی تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، نبش سیمای ایران، مرکز خرید پلاتین، طبقه اول، پلاک ۱۰۷ واقع شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.