تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 8, 2020
15:13 چهارشنبه، 18ام تیرماه 1399
کد خبر: 113859

معرفی اسنپ دکتر و ارائه خدمات رایگان پزشکی برای رانندگان اسنپ

 
 
سال‌هاست که خدمات آنلاین پزشکی در کشورهای مختلف دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و در ایران نیز اپلیکیشن اسنپ همزمان با شیوع کرونا، با اضافه کردن سرویس «پزشک و مشاور» در این بخش وارد شده است. حالا که دوباره کرونا اوج گرفته و در خانه ماندن اهمیت بیشتری یافته، فرصت خوبی است تا به کارایی این سامانه مشاوره پزشکی از راه دور بپردازیم. اینکه چگونه می‌توانیم از این سرویس استفاده کنیم و تا چه حد می‌توانیم به آن اعتماد کنیم را در ادامه بررسی خواهیم کرد. در انتها اسنپ از ارائه خدمات رایگان مشاوره پزشکی به کاربران راننده‌اش هم خبر می‌دهد.
 
چه سئوالاتی را می‌توان از اسنپ‌دکتر پرسید؟
 
با استفاده از اسنپ‌دکتر می‌توان در ۳۳ حوزه مختلف، مشاوره آنلاین پزشکی دریافت کرد که از آن جمله می‌توان به حوزه‌های کروناویروس، روان‌پزشکی، روان‌شناسی، سلامت پوست و مو، تغذیه و تناسب اندام، سلامت کودکان و نوزادان، مامایی و بارداری، طب فیزیکی و ورزش، بیماری‌های داخلی، گوارش و غدد، گوش، حلق و بینی، قلب، عروق و فشار خون، مغز و اعصاب، رادیولوژی و تصویربرداری، طب سنتی و بیماری‌های عفونی اشاره کرد. پس با این  اوصاف شما می‌توانید در تمام حوزه‌های درمان سئوالات خود را از پزشکان و متخصصان اسنپ‌دکتر بپرسید و مشاوره دریافت کنید.
 
کدام پزشک را انتخاب کنم؟
 
اگر در مورد سلامتی خود سئوالی دارید یا احساس می‌کنید که باید با یک متخصص مشورت کنید، می‌توانید با باز کردن اپلیکیشن اسنپ و انتخاب سرویس «پزشک و مشاور» کار را شروع کنید. حالا شما باید موضوع مشاوره خود را مشخص کنید. برای این کار کافی از دسته‌بندی‌های مشخص شده موضوع مرتبط با سئوال خود را بیابید. به طور مثال اگر می‌خواهید بدانید که تب شما ارتباطی با کرونا دارد، کافی است دسته‌بندی «کرونا ویروس» را انتخاب کنید. حالا فهرستی از متخصصان این حوزه برای شما نمایش داده می‌شود.
 
با توجه به نظرات دیگر کاربران، امتیاز پزشک و توضیحاتی که در بخش «درباره من» پزشک نوشته شده می‌توانید بهترین فرد را برای پرسیدن سئوال خود انتخاب کنید. ستاره‌های نمایش داده شده در زیر نام هر پزشک نمایانگر نظرات دیگر کاربران درباره اوست. همچنین می‌توانید با انتخاب بخش «نظرات» دیدگاه‌های ثبت شده در مورد پزشک مورد نظر خود را هم بخوانید. بعد از بررسی این موارد زمان‌های پاسخگویی پزشک را هم بررسی کنید.
 
هزینه مشاوره چقدر است؟
 
مبلغ مشاوره و نوع پاسخگویی پزشک (تلفنی، متنی و یا ویدئویی) در صفحه پروفایل پزشکان مشخص است. پس از انتخاب نوع مشاوره و پرداخت مبلغ، امکان استفاده از مشاوره فراهم می‌شود. جالب اینکه خدمات مشاوره پزشکی اسنپ به نوعی گارانتی هم دارد و اگر به هر دلیلی از مشاوره خود رضایت نداشتید تمام هزینه را به حساب کاربری‌ شما باز می‌گرداند. همچنین اگر پس از مکالمه با پزشک نیاز به پیگیری داشتید می‌توانید از امکان ارسال پیام متنی یا عکس استفاده کنید.
 
چگونه اعتماد کنیم؟
 
یکی از مزایای سرویس مشاوره پزشکی اسنپ این است که شماره تماس شما و جزئیات مشاوره به طور کامل محرمانه می‌ماند. برای تماس کاربر با پزشک یک شماره واسط در نظر گرفته شده است، بنابراین اطلاعات کاربر و حریم خصوصی او محفوظ می‌ماند. علاوه بر این مشاوران و متخصصان این سامانه طی یک فرایند دقیق تایید شده‌اند. در حقیقت پزشکان فعال در اسنپ دکتر، همگی عضو سازمان نظام پزشکی هستند و شماره نظام پزشکی آن‌ها در پروفایلشان ثبت شده است. شما می‌توانید برای اطمینان بیشتر اطلاعات درج شده در پروفایل پزشک را هم با اطلاعات موجود در وب سایت نظام پزشکی تطبیق دهید.
 
مشاوره رایگان پزشکی برای کاربران راننده اسنپ
 
با فعال شدن سرویس پزشک و مشاور، اسنپ قصد دارد امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربرانش قرار دهد. به گزارش روابط عمومی اسنپ‌دکتر، پس از ارائه خدمات رایگان به کارمندان ایرانسل و اسنپ حالا نوبت کاربران راننده اسنپ است که از مزایای این سرویس بهره‌مند شوند. باشگاه رانندگان اسنپ در طرحی برای بیش از یک میلیون کاربران راننده فعال خود امکان استفاده از خدمات آنلاین پزشکی و مشاوره رایگان را فراهم کرد و صدها هزار راننده از این فرصت استفاده کردند.
 
بر اساس نظرسنجی که از کاربران راننده‌ای که از سرویس مشاوره پزشکی اسنپ استفاده کرده‌اند انجام شد، ۸۵ درصد از این سرویس بسیار راضی یا راضی بوده‌اند، همچنین ۹۰ درصد آن‌ها فرایند استفاده از این سامانه را آسان یا بسیار آسان دانسته‌اند. اسنپ امیدوار است با استفاده از این سامانه بتواند از رفت‌و‌آمدهای غیرضروری به مراکز درمان جلوگیری کند و خدمات پزشکی مناسب را در هر زمان و مکانی برای کاربرانش فراهم سازد.
 
در نهایت فراموش نکنیم که خطر کرونا هنوز بسیار جدی است و تا حد امکان باید در خانه‌هایمان بمانیم. اگر شما هم در زمینه پزشکی سئوالی دارید، یا نیاز به مشاوره را در خود احساس می‌کنید کافی است اپلیکیشن اسنپ را باز کنید و پاسخ خود را از بهترین متخصصان حوزه دریافت کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.