اپراتورها

تلفن همراه

August 11, 2020
10:54 سه شنبه، 21ام مردادماه 1399
کد خبر: 115047

صدری: توسعه شبکه و خدمات پس از فروش دو مقوله مهم شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: توسعه و خدمات پس از فروش باید به موازات هم رشد کند.
 
سیدمجید صدری که در جلسه کاری ویدیوکنفرانسی با مدیران مخابرات منطقه ایلام حضور یافته بود, اظهار داشت: امر توسعه شبکه و خدمات پس از فروش و مقوله مهم هستند که باید به موازات هم رشد کنند.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به همراه معاونین و مدیران ستادی شرکت در جلسه کاری روز دوشنبه, ۲۰ مرداد که به صورت  ویدیوکنفرانسی با مدیران مخابرات منطقه ایلام برگزار شد، با اشاره  به نیاز روز افزون مشتریان به سرویس های مبتنی بر فناوری اطلاعات اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس نیازهای مشتریان باید پس از تامین زیرساخت های مناسب, سرویس مورد نظر طراحی و به آنان ارائه شود.
 
سیدمجید صدری در ادامه سخنان خود بیان داشت: مقوله ای که همگام با توسعه شبکه مهم است, خدمات پس از فروش است, چرا که, تمام اقدامات باید به رضایتمندی مشتریان ختم شود, از اینرو, خدمات پس از فروش و توسعه شبکه باید به موازات هم رشد کند.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان سخنان خود به تلاش برای پایداری شبکه پرداخت و تاکید کرد, در شرایط کنونی که برای حفظ سلامت جامعه و مردم, تردد در معابر شهری باید به حداقل برسد, لازم است, ما در شرکت مخابرات ایران برای تامین و پایداری خدمات ارتباطی تلاش بیشتری کنیم.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.