تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 18, 2020
12:02 یکشنبه، 27ام مهرماه 1399
کد خبر: 117246

مرکز ارائه الکترونیکی محتوا و مواد درسی با اعتباری بالغ بر۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد

 
 
مرکز ارائه الکترونیکی محتوا و مواد درسی در دبیرستان دخترانه حاج اکبر آدینه، اهدایی حاجیه خانم‌ نصرت معین الدینی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افتتاح شد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، با بارگذاری محتوا و مواد درسی به صورت عکس و فیلم در سامانه تمام الکترونیک مرکز ارائه الکترونیکی محتوا و مواد درسی بیش از ۱۲۰ هزار دانش آموز می‌توانند به صورت هم زمان در سراسر استان کرمان آموزش ببینند.
 
دانش آموزان کرمانی می‌توانند با نام و کدکاربری خودشان در هر زمان و مکانی که هستند با گوشی هوشمند همراه یا لپ تاپ وارد کلاس خود شده و از امکانات این مرکز استفاده کنند. همچنیندانش آموزان می‌توانند به عنوان مرجع از منابع بارگذاری شده در مرکز ارائه الکترونیکی محتوا و مواد درسی نیز استفاده کنند.
 
این مرکز با اعتباری بالغ بر۵۰۰ میلیون تومان به همت خیر خیراندیش حاجیه خانم نصرت معین الدینی تجهیز و در دبیرستان دخترانه حاج اکبر آدینه آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان راه اندازی شده و قابلیت پوشش آموزشی همزمان بیش از۱۲۰ هزار دانش آموز را دارد.
 
سامانه الکترونیکی مدارس استان کرمان به نشانی اینترنتی fs.kermanedu.ir نیز راه اندازی شده است و تاکنون بیش از دو هزار فیلم آموزشی تدریس دروس متوسطه در این سامانه بارگذاری شده است که دانش آموزان می‌توانند از این فیلم‌ها در هر زمان و مکانی استفاده نمایند.
 
بر پایه این گزارش؛ مرکز ارائه الکترونیکی محتوا و مواد درسی در دبیرستان دخترانه حاج اکبر آدینه، اهدایی حاجیه خانم‌ نصرت معین الدینی با اعتباری بالغ بر۵۰۰ میلیون تومان با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و جمعی از خیران و مسئولان به بهره‌برداری رسید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.