تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

October 24, 2020
15:02 شنبه، 3ام آبانماه 1399
کد خبر: 117441

مایکروسافت،‌ سیسکو و زوم بزرگترین ارایه‌ دهندگان خدمات دورکاری شدند

از زمان همه گیری ویروس کرونا در جهان شرکت‌ها و سازمان‌ها در اندازه‌های مختلف سعی کردند تمرکز بیشتری بر دورکاری کارمندان خود داشته باشند تا کارمندان آنها بتوانند ضمن ادامه فعالیت‌های خود از منزل، به همکاری با شرکت مربوطه ادامه دهند. ولی این سوال مطرح شد که سازمان‌ها چگونه توانستند با فرآیند دورکاری کارمندان و دسترسی آنها به سرویس‌های سازمانی از خانه سازگاری پیدا کنند؟
 
شرکت «یونیفاید کامیونیکِیشن» (UC) که دفتر مرکزی آن در تگزاس آمریکا واقع شده است نتایج حاصل از نظرسنجی جدید مرکز Vyopta را مورد بررسی قرار داد تا مشخص شود که سازمان‌های جهانی گونه توانستند با فرآیند دورکاری تطبیق پیدا کنند و این مراکز چه برنامه‌های آتی برای کارمندان خود دارند تا دسترسی آنها سرویس‌های سازمانی فراهم شود.
 
 
گزارش نهایی این بررسی با عنوان «مرحله بعدی دورکاری: مدیریت UC‌ و فضاهای کاری در مرحله بعدی همه گیری» منتشر شد و شرکت مربوطه ژوئیه امسال نظرسنجی خود را در روی 1000 کارمندی انجام داد که فعالیت‌های کاری خود را از راه دور دنبال می‌کردند.
 
این بررسی نشان داد که هم اکنون خدمات ویدیویی محبوب‌ترین و طبیعی‌ترین روش دورکاری برای سازمان‌ها محسوب می شود. کارشناسان دریافتند بیش از دوسوم سازمان‌ها یا به عبارت دقیق‌تر 68 درصد آنها از طریق خدمات ویدیویی سرویس‌های دورکاری را در اختیار کارمندان خود می‌گذارند.
 
همچنین گفته شد مایکروسافت، سیسکو و زوم سه شرکت بزرگی هستند که سرویس‌های ارتباطی سازمانی آنها بیشترین محبوبیت را دارد. مایکروسافت به عنوان بزرگترین شرکت در این زمینه سرویس‌های ویدیویی سازمانی را ارایه می‌دهد و پس از آن هم سیسکو و زوم در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.