سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

November 15, 2020
16:14 یکشنبه، 25ام آبانماه 1399
کد خبر: 118103

چگونه نمایشگرهای LED درآمد سالیانه کسب‌وکارهای کوچک را افزایش می‌دهد؟

WhatsApp Image 2020-11-15 at 15.54.37.jpeg
 
 
نمایشگرهایLED  مدت‌هاست که به عنوان یکی از ابزارهای جذاب و کارآمد توسط شرکت‌ها و موسسات برای تبلیغات و نمایش محتوا به کار گرفته می‌شود. به طور معمول ما این نمایشگرها را بیشتر در استادیوم‌های ورزشی، پاساژها، فروشگاه‌های بزرگ، فرودگاه‌ها، استودیوهای تلویزیونی و… مشاهده می‌کنیم، این موضوع ممکن است برای بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک این تصور را به وجود بیاورد که این نمایشگرها نیازمند هزینه‌های هنگفت و زیاد است و آنها به عنوان یک کسب‌وکار محلی نمی‌توانند نمایشگرهای ساینیج را در فروشگاه یا محل کسب‌ خود داشته باشند. 
در حالی که امروزه به کمک پیشرفت فناوری، تولید این نمایشگرها ساده‌تر و کم‌هزینه‌تر از گذشته شده و بسیاری از نمایشگرهای ال‌ای‌دی ساینیج (LED Signage) به خرده‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، بانک‌ها، فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها و بسیاری از کسب‌وکارهای محلی و کوچک راه‌ پیدا کرده‌اند. 
در واقع امروز برای همگان روشن شده که در هر حرفه و تجارتی که باشیم، بزرگ یا کوچک، ما یک نیاز اصلی داریم: معرفی خدمات‌مان به مشتریان به جذاب‌ترین روش ممکن. برای کسب‌وکارهای کوچک که کمتر امکان تبلیغات به روش‌هایی مثل بیلبوردها، تلویزیون و روزنامه و… را دارند، معرفی خدمات‌شان در محل کار آن هم با ابزارهای اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه اهمیت دوچندانی می‌یابد.
 
جلب توجه مشتریان جدید
 
 
WhatsApp Image 2020-11-15 at 15.54.38.jpeg
 
تبدیل کردن مخاطبان به یک «مشتری وفادار» یکی از مهم‌ترین و سخت‌ترین چالش‌هایی است که تمامی کسب‌وکارها با آن مواجه هستند. به خصوص وقتی کسب‌وکار شما منابع محدودی دارد سختی کار بیشتر از همیشه می‌شود. 
حالا اگر کسب‌وکار شما به‌گونه‌ایست که در ساعت‌های فعالیت‌تان بازدیدکنندگان و مخاطبان زیادی را میزبانی می‌کند، توقف و جلب نظر آنها برای تحقیق و پرسش بیشتر در مورد محصول اهمیت زیادی پیدا می‌کند.
جف فن هوتن، مدیر فروش منطقه‌ای در شرکت Prismview می‌گوید: «هر رهگذر یک مشتری بالقوه است. برای همین اگر صاحب یک کسب‌وکار کوچک هستید و اجازه دهید افراد بدون مطلع شدن از کسب‌وکار یا محصول‌تان از آنجا عبور کنند، شما یک مشتری را از دست داده‌اید».
استقرار در یک محل مناسب و بهره‌بردن از ابزارهای جدید می‌تواند کمک زیادی به کسب‌وکارهای کوچک کند. برای مثال به جای تابلو یا بنرهای ثابت و با محتواهای همیشگی، استفاده از نمایشگرهای ال‌ای‌دی با محتواهای پویا و جذاب می‌تواند چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.  
فن هوتن در این مورد می‌گوید: «وقتی محتواها و تبلیغات تغییر پیدا می‌کند، عابران و رهگذران برای آگاهی از این تغییرات کنجکاو می‌شوند و برای چند لحظه به تماشای آن مشغول می‌شوند، اتفاقی که در مورد ابزارهای سنتی نمی‌افتد».
مثلا رستورانی که بتواند منوهای متنوعی را به شکل‌هایی جذاب و امروزی پیش چشم رهگذران قرار دهد مسلما در جذب آنها موفق‌تر خواهد بود. یا اینکه به عنوان فروشنده یک محصول می‌توانید در روزهایی که مناسبت‌های خاصی پیش می‌آید، محتواهای متنوع و جذاب مختص آن روز را به نمایش بگذارید و نظر عابران و رهگذران را به خود جلب کنید. همه این موارد می‌تواند مشتری‌ احتمالی را تشویق به خرید از کسب‌و‌کار شما کند.
اما نمایشگری که بتواند همه این خواسته‌ها را آن هم با بهترین کیفیت به مشتری ارائه کند باید مجهز به جدیدترین فناوری‌های روز باشد. نمایشگرهای ال‌ای‌دی ساینیج سامسونگ یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار برای چنین کاربردی هستند.
 
تصاویر چشم‌نواز برای محصولی کارآمد
این نمایشگرها با قابلیت‌هایی همچون پشتیبانی از فناوری HDR، کالیبراسیون رنگ پیشرفته، نمایش دقیق رنگ‌ها، بدنه مقاوم در برابر تغییرات آب‌وهوایی، کاهش هزینه خرید و نصب تجهیزات جانبی، مصرف پایین انرژی و… به راهکاری حرفه‌ای و کارآمد برای صاحبان کسب‌وکارها تبدیل شده‌ است.
در نمایشگرهای ال‌ای‌دی ساینیج برخلاف نمایشگرهای ال‌سی‌دی، تصاویر با روشنایی بالاتری نمایش داده می‌شود. با ترکیب فناوری دامنه دینامیکی بالا (HDR) و پردازش تصویر پیشرفته سامسونگ میزان روشنایی تصاویر تا رقم جالب توجه ۱۲۰۰ نیت می‌رسد. این میزان از روشنایی تقریبا دو برابر نمایشگرهایی است که فاقد فناوری HDR هستند.
 
تبلیغات جذاب و کم‌هزینه
حتی با داشتن نمایشگر مناسب هم، ساختن یک محتوای جذاب برای خیلی از ما سخت است. به همین دلیل بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها مجبور می‌شوند تا هزینه‌های نسبتا زیادی را برای ایجاد محتوا و خرید تجهیزات جانبی بپردازند. سری IF ال‌ای‌دی ساینیج‌های سامسونگ مجهز به ابزاری ساده برای تولید، تدوین، برنامه‌ریزی و پخش این محتواهاست. در نمایشگرهای ال‌ای‌دی ساینیج سامسونگ به کمک راهکارهای کارآمدی همچون MagicInfo، می‌توان محتواهای دلخواه را خلق و با تهیه یک جدول پخش در زمانی مناسب نمایش داد. همچنین برای صاحبان کسب‌وکارها این امکان به وجود آمده است تا بدون نیاز به خرید تجهیزات جانبی خاصی محتوای UHD خود را از یک منبع در چندین نمایشگر پخش کنند.
نمایشگرهای ال‌ای‌دی ساینیج سامسونگ با داشتن چنین قابلیت‌هایی به راهکاری جذاب، کاربردی و مقرون‌به‌صرفه برای پخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی در محیط‌های داخلی همچون پاساژها، فروشگاه‌ها، گالری‌ها، نمایشگاه‌ها و… تبدیل شده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.