سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 4, 2020
18:56 جمعه، 14ام آذرماه 1399
کد خبر: 118745

نگاهی به تاثیرات اقتصادی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ

 
حوزه خرده‌ فروشی دارای یک فضای کاملا رقابتی است که در آن کسب‌وکارها به طور مداوم تلاش می‌کنند تا کارآمدترین و بهترین روش‌ها را برای جلب نظر مشتریان به کار گیرند. 
 
با در نظر گرفتن این شرایط، مزایای نمایشگرهای دیجیتال به خوبی اثبات شده و اثرات مثبت این دستگاه‌ها برای صاحبان کسب‌وکارهای خرده فروشی (از فروشگاه‌ها و مراکز خرید گرفته تا رستوران‌ها و فست‌فودها) بیش از پیش آشکار شده است. چرا که نمایشگرهای دیجیتال در مقایسه با تابلوهای آنالوگ و روش‌های سنتی تبلیغ، تجربه بصری چشم‌نوازتر‌ی را ارائه می‌کنند و با رویکردی ویژه و مخصوص شرکت‌ها و کسب‌وکارها طراحی شده‌اند.
نمایشگرهای ساینیج تنها برای مصرف‌کنندگان به عنوان بیینده‌های اصلی محتواها مفید نیست و تجربه ثابت کرده که بهره‌مندی از این نمایشگرها موجب کاهش هزینه‌های سالیانه کسب‌وکارها می‌شود. در ادامه چند مزیت استفاده از نمایشگرهای دیجیتال را بررسی کرده‌ایم. 
 
اعداد سود واقعی را نشان می‌دهند
هنگامی که ما استفاده از تابلوهای آنالوگ و دیجیتال را در رستوران‌ها مقایسه کردیم، مشخص شد که استفاده از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ مزایای بسیاری بیشتری در مقایسه با تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس دارد. اگر چه نصب نمایشگرهای دیجیتال باعث می‌شود مشاغل در ابتدا و برای مقدمات کار کمی هزینه‌های بیشتری را بپردازند، اما آمارها نشان داده که این مشاغل ظرف مدت دو سال از زمان نصب، بازده بالاتری از سرمایه خود دریافت می‌کنند. 
براساس تحقیقاتی که بر روی یکی از رستوران‌های زنجیره‌ای انجام شد، پنج سال پس از نصب نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ نرخ بازده سرمایه (ROI) افزایش پیدا کرد و نزدیک به ۱۰ هزار دلار صرفه‌جویی در هزینه‌های فروشگاه‌ها صورت گرفت.
این تحقیقات نشان می‌دهد که چنانچه برند مورد اشاره در ۲۵۰ شعبه خود از تابلوهای ثابت استفاده می‌کرد، در مجموع برای هر شعبه به ۶ تابلوی آنالوگ لایت باکس و همین طور ۶ منوی چاپی نیاز داشت. به طور میانگین محتوای این تابلوها هر دو ماه یکبار تغییر می‌کند و نیاز بود تا هزینه‌هایی مجدد انجام شود، به علاوه هزینه‌ای که می‌بایست هر ۱۸ ماه برای تعویض لامپ‌ها و تجهیزات تابلوهای لایت باکس صورت می‌گرفت. به این‌ها می‌بایست هزینه‌های نگهداری سالانه را هم اضافه کرد که در مجموع بار مالی سنگینی را برای کسب‌وکارها به همراه می‌آورد. در صورتی که استفاده از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج همزمان هزینه‌های نگهداری و چاپ مجدد را از بین برد.
 
محتواهای متنوع و پویا
کاهش هزینه‌های مالی و صرفه‌جویی‌های اقتصادی تنها یکی از مزیت‌های استفاده از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج است. با بکارگیری این نمایشگرها کسب‌وکارها می‌توانند محتواهای متنوع، جذاب و پویایی را به نمایش بگذارند. نمایشگرهای ساینیج همچنین برای ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز طراحی و ساخته شده‌اند و امکان مشاهده اطلاعات با روشنایی و شفافیت بالا در شب و روز  را فراهم کرده‌اند تا مشتریان در تمامی ساعات شبانه‌روز به محتواها جذب شوند.
نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ برای مدیریت محتوا از راهکارهای قدرتمند MagicINFO بهره می‌برند که به کاربران امکان می دهد تا به راحتی همه محتواها و تبلیغات خود را از یک مکان متمرکز مدیریت کنند. این افزایش انعطاف پذیری به مشاغل اجازه می‌دهد تا تبلیغات و محتواها را به سرعت و به آسانی به‌روز کنند. به این ترتیب مصرف‌کننده به سرعت در روند تغییرات قرار می‌گیرد و خطر کاهش روند فروش‌ از بین می‌رود.
براساس تحقیقی که پیش از این به آن اشاره شد و بر روی رستوران زنجیره‌ای با ۲۵۰ شعبه انجام شده، صرفه‌جویی مالی ناشی از نصب نمایشگرهای دیجیتال تقریبا 2.5 میلیون دلار است که این مبلغ می‌تواند صرف سایر هزینه‌ها شود تا تجربه‌ مشتریان بهبود یابد.
 
فراتر از پول
مزایای نمایشگرهای دیجیتال ساینیج تنها به کاهش هزینه‌های مالی و ارائه متنوع محتواها خلاصه نمی‌شود. نمایشگرهای دیجیتال فرصت‌ها و ظرفیت‌هایی را در اختیار کسب‌وکارها می‌گذارند که با روش‌های آنالوگ و سنتی مهیا نمی‌شود.
مشتریان و مخاطبان به طور مداوم به دنبال به‌روزترین اطلاعات و بهترین تبلیغات هستند اینجاست که توانایی نمایشگرهای دیجیتال ساینیج در عرضه سریع محتواهای به‌روز مطابق با روندها و رویدادها و مناسبت‌های خاص به کمک کسب وکارها می‌آید تا چابک و کارآمد عمل کنند.
علاوه بر این‌، به کمک نمایشگرهای دیجیتال ساینیج زمان مورد نیاز برای به روزرسانی منوها و تغییر محتواها به شدت کاهش می‌یابد. زمان نهایی برنامه‌ریزی و طراحی محتوا برای یک محصول در نمایشگرهای دیجیتال ساینیج می‌تواند در کوتاه مدت و نهایتا طی دو هفته انجام شود، در مورد تغییرات ساده‌تری مثل به‌روزرسانی اطلاعات یک محصول خاص و انجام تغییرات کوچک این کار در کمتر از دو ساعت انجام می‌شود. نکته مهم اینکه به محض نهایی شدن محتواها و تبلیغات می‌توان آنها را به طور همزمان در سرتاسر شعبه‌ها و نمایشگرهای ساینیج مستقر در آنها به نمایش گذاشت.
این رویکرد پویا و در لحظه، تجربه‌های جذاب‌تری را برای مشتریان فراهم می‌کند تا با جلب رضایت مخاطبان، فروش بیشتری بدست بیاید. به طور خاص در رستوران‌ها و فست‌فودها تصمیمات خرید اغلب در محل انجام می‌شود. بنابراین، مشتریان در این محیط باید به جدیدترین و به روزترین اطلاعات مجهز شوند تا اطمینان حاصل شود که تصمیمات خرید خود را با رضایت انجام می‌دهند. تنها با استفاده از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج است که امکان استفاده از این مزایا فراهم می‌شود.
مزایای نمایشگرهای دیجیتال فراتر از تابلوهای زیبایی است که به نظر می‌آیند. نمایشگرهای هوشمند دیجیتال کارآمدترین و موثرترین راهکار برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها، ایجاد محتواهای متنوع و تقویت روابط واقعی و زنده با مشتری است. با روند تکاملی عصر اطلاعات، نمایشگرهای دیجیتال ساینیج سامسونگ تلاش دارد تا بستری را فراهم کند که خرده فروشی‌ها بتوانند به کمک فناوری‌های پیشرفته با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و به عنوان یک نمونه موفق در دنیای کسب‌وکار شناخته شوند.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.