تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 11, 2020
14:10 جمعه، 21ام آذرماه 1399
کد خبر: 118983

مایکروسافت و ادوبی بازار جهانی CRM را در دست می‌گیرند

دو شرکت ادوبی و مایکروسافت با همکاری یکدیگر قصد افزایش سهم خود در بازار جهانی پلتفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را دارند که البته حاکمیت این بازار از سال‌های گذشته در اختیار سلزفورس بوده است.
«اسکات هلفشتاین» مدیر مرکز سرمایه گذاری شرکت ProShares در این خصوص توضیح داد آنچه که سرمایه گذاران در زمینه همه گیری ویروس کرونا می‌بایست بدانند این است که روند بازار جهانی در حوزه خدمات رایانش ابری و چگونگی بهره‌گیری از تغییرات ETF ProShares می‌تواند در این زمینه اثرات قابل ملاحظه‌ای را برجا بگذارد.
او در این خصوص توضیح داد مایکروسافت در این حوزه نیروی عظیم و گسترده‌ای در اختیار دارد. مجموعه نرم افزاری آفیس شامل اپلیکیشن‌های کارآمدی از جمله ورد و اکسل و سیستم عامل ویندوز از جمله پلتفرم‌های مایکروسافت هستند که می‌توانند به این شرکت در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری کمک کنند. این شرکت همچنین ابزارها و برنامه‌های فراوان در حوزه خدمات ابری و بهره وری در اختیار دارد و به کمک آنها سهم خود را در بازار جهانی پتلفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتری افزایش داده است.
در این میان نقش مایکروسافت و ادوبی می‌تواند در کنار یکدیگر بسیار مهم باشد. زیرا آنها از همکاری‌های ویژه‌ای خبر دادند که به صورت ویژه در حوزه ارتباط با مشتری متمرکز شده است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت ابزارهای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری برای این دو شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است و این دو شرکت با یکدیگر همکاری می‌کنند تا حاکمیت این بازار را در دست بگیرند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.