تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 15, 2020
14:39 سه شنبه، 25ام آذرماه 1399
کد خبر: 119122

صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین پس از ۶ ماه فعالیت رونمایی می‌شود

صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین ۶ ماه پس از آغاز فعالیت، در یلدای کارآفرینان استارتاپی ۹۹ رونمایی می‌شود.
 
 
صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین ۶ ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده؛ اما مراسم رونمایی آن به ‌دلیل شیوع ویروس کرونا تاکنون به تعویق افتاد. حال اعضای هیئت مدیره‌ی صندوق، رویداد یلدای کارآفرینان استارتاپی ۹۹ را برای رونمایی انتخاب کرده‌اند.
 
صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین در راستای تقویت اقتصاد دیجیتال و جبران خلأ اکوسیستم تأمین مالی نوآوری در کشور راه‌اندازی شد. این صندوق مکلف است از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله حوزه‌های اینترنت اشیاء، گردشگری، فین‌تک، سلامت دیجیتال، بازی، تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی، آموزش، سخت‌افزار و نرم‌افزار به‌عنوان سرویس (SAAS) حمایت کند.
 
صندوق نوآفرین بزرگ‌ترین صندوق پژوهش و فناوری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی است که از طریق مشارکت اهرمی با دیگر بازیگران و سرمایه‌گذاران اکوسیستم و سهام‌داران خود، تا سقف ۶۰ میلیارد تومان روی هر استارتاپ سرمایه‌گذاری می‌کند.
 
سهام‌داران صندوق پژوهش و فناوری نوآفرین، سازمان فناوری اطلاعات ایران، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مهندسی صنایع یاس ارغوانی (زیرمجموعه بانک ملت)، شرکای سرمایه‌گذاری ویستا (زیرمجموعه ایرانسل) و توسعه کارآفرینی بهمن هستند.
 
اعضای هیئت مدیره‌ی نوآفرین در رویداد یلدای کارآفرینان استارتاپی کشور ضمن رونمایی از صندوق پژوهش و فناوری، به ارائه‌ی دستاورد‌های صندوق در مدت‌زمان فعالیت آن می‌پردازند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.