اپراتورها

تلفن همراه

January 1, 2021
11:56 جمعه، 12ام دیماه 1399
کد خبر: 119690

انجام تعهدات شرکت مخابرات ایران در گرو اصلاح تعرفه ها است

 
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: در صورت اصلاح و افزایش منطقی تعرفه ها،شرکت مخابرات ایران می تواند به تعهدات فنی وغیرفنی خود ازجمله تعهدات نسبت به کارکنان ،بازنشستگان،کارگزاران ،پیمانکاران و تمامی ذی نفعان شرکت،عمل کند.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران،مجید سلطانی،که در جمع روسای کانون بازنشستگان شرکت سخن گفت،ضمن اظهار مطلب فوق ،گفت:درحال حاضر با توجه به تورم موجود در جامعه تمامی تعرفه های سازمانها و شرکتهای خدماتی چندین بار افزایش یافته است،درحالی که چندین سال است که تغییری درتعرفه های مخابرات صورت نگرفته وبا توجه به تورم موجود، این سطح از تعرفه جوابگوی هزینه های شرکت مخابرات ایران نیست.
 
وی اظهار امیدواری کرد:با کمک شورای رقابت و کمیسیون تنظیم مقررات این تعرفه ها به طور منطقی اصلاح شود تا شرکت مخابرات ایران بتواند از تنگناهایی که دراین چندسال گریبان شرکت را گرفته،بیرون بیاید و بتواند به تعهدات خود به کارکنان و بازنشستگان شرکت عمل کند.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به هزینه های بالای شرکت در بخش نگهداری خطوط تلفن ثابت اشاره کرد و گفت:ما به دنبال سود در حوزه ثابت نیستیم و تنها هدفمان این است که جلوی ضررموجود را بگیریم و لااقل هزینه های نگهداری موجود در تلفن ثابت جبران شود.
 
وی افزود:درحال حاضرهزینه نگهداری یک خط تلفن حدود ۱۵هزارتومان و درآمد بدست آمده از آن خط حدود،6هزارتومان است.درواقع شرکت مخابرات حدود ۱۰هزارتومان ضرر برای هر خط تلفن درماه متحمل میشود که این مقدار برای ۲۸میلیون خط ثابت مورد محاسبه قرار میگیرد که شرکت مخابرات را با زیان قابل ملاحظه ای در این حوزه روبرو میکند. بنابراین کمک و یاری شورای رقابت و کمیسیون تنظیم مقررات و اصلاح و افزایش تعرفه ها راهی برای جبران این ضررها و هزینه های شرکت است.
 
سلطانی همچنین اعلام کرد که شرکت مخابرات ایران درحال حاضر علاوه بر اصلاح تعرفه ها،راههای عملیاتی دیگر کسب وکار را نیز دنبال می کند.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درپایان ضمن تشکر از زحمات همه عزیزان بازنشسته که در دوران خدمت خود برای توسعه مخابرات کوشیده اند،از اینکه درحال حاضر صبورانه شرکت مخابرات را یاری و همراهی می کنند تا بتواند به تعهدات خود عمل کند،بسیار قدردانی کرد. همچنین دراین جلسه،نمایندگان بازنشستگان سوالات و مسائل بازنشستگان را درخصوص امور بیمه تکمیلی،خوار وبار،حقوق و سایر تعهدات شرکت مخابرات ایران رامطرح کردند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.