اپلیکیشن

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

January 16, 2021
14:15 شنبه، 27ام دیماه 1399
کد خبر: 120219

مشکل اسنپ‌ تریپ در بازگشت وجوه لغو خرید بلیط سفر به کاربرانش

 
در چند روز گذشته برخی کاربران اسنپ ‌تریپ از مشکل در پرداخت واریز وجوه لغو سفر خود از سمت این شرکت خبر می‌دهند. اسنپ ‌تریپ اعلام می‌کند دلیل بروز این مشکل در سیستم بازپرداخت بانک عامل این شرکت در انتقال وجه به صورت کارت به کارت است.
 بخشی از کاربران اسنپ ‌تریپ از تاخیر در پرداخت مبالغ لغو خریدهای خود از این پلتفرم فعال در حوزه خرید آنلاین بلیط و گردشگری طی ۷۲ ساعت گذشته خبر می‌دهند. روابط عمومی اسنپ‌ تریپ در پیگیری در خصوص بروز این مشکل که با عث نارضایتی کاربران این پلتفرم شده است اعلام کرد: تاخیر پرداخت وجوه لغو شده بدلیل بروز مشکل در سیستم بازپرداخت بانک عامل اسنپ ‌تریپ است. هرچند نام این بانک عامل از سوی این شرکت اعلام نمی‌شود اما براساس توضیحات روابط‌عمومی به دنبال این اتفاق از روز ۲۵دی این شرکت موفق به واریز وجود کنسلی خرید کاربران خود نشده است. این درحالی است که طبق اطلاعات پیوست همچنان کاربرانی که لغو خرید خود از اسنپ تریپ را در ۲۰ دی ماه اعلام کرده‌ و مجدد شماره شبای خود را ارسال کرده‌اند نیز هنوز پرداخت نشده است.
 
اسنپ ‌تریپ می‌گوید در تلاش برای حل این مشکل از سمت بانک عامل خود است. در توضیح روابط‌عمومی اسنپ ‌تریپ در این زمینه آمده است: « اسنپ تریپ برای انجام وظیفه و در راستای تعهد خود در زمینه بازگرداندن وجوه کنسلی به کاربران در حال تماس با ایشان و جمع‌آوری شماره شبا است و فرآیند واریز این وجوه را از طریق پایای گروهی آغاز کرده است.» اسنپ‌تریپ وعده داده که وجوه کنسلی در اسرع وقت به حساب کاربرانش بازگردانده خواهد شد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.