تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 3, 2021
14:07 چهارشنبه، 15ام بهمنماه 1399
کد خبر: 120783

نمایشگاه تلکام ۹۹ اسفند ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

 
نمایشگاه بین المللی مخابرات و فناوری اطلاعات (تلکام ۹۹) با شعار «عرضه و تقاضای فناوری برای  جهش تولید» در تاریخ ۵ تا ۸ اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
 
سندیکای صنعت مخابرات ایران طی نامه‌ای به مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت و صندوق نوآوری و شکوفایی خواستار مشارکت و حضور فعال در این نمایشگاه مهم شده است تا فعالیت‌های بخش فاوا در حوزه‌ی عرضه و تقاضا به بهترین نحو به نمایش گذاشته شود.
 
گفتنی است این نمایشگاه بلافاصله پس از رویداد بومی سازی زیرساخت اطلاعاتی شبکه‌ی ملی اطلاعات که در روزهای ۳ و ۴ اسفند در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برقرار خواهد بود.
 
شایان ذکر است که امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا تقریبا تمامی رویدادهای ICT در جهان و ایران به شکل مجازی در آمدند و برپایی نمایشگاه فیزیکی را در دورانی که هنوز واکسیناسیون سراسری صورت نگرفته، به تعویق انداختند.
 
با این وجود سندیکای صنعت مخابرات ایران در حال برپایی این نمایشگاه به صورت فیزیکی است. آذرماه امسال از سوی سرپرست معاونت نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی اعلام شد که  با هماهنگی های صورت گرفته با ستاد ملی کرونا و موافقت وزارت بهداشت نمایشگاه های تخصصی در مناطق زرد و نارنجی برگزار می شود و به نظر می‌رسد از منظر قانونی برپایی این نمایشگاه مشکلی نداشته باشد.
 
شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تاکید کرده پروتکل های بهداشتی چهارگانه که با کنترل و تأیید ستاد ملی کرونا به کلیه دست اندرکاران صنعت نمایشگاهی ابلاغ شده و با دقت در زمان برگزاری نمایشگاه اعمال خواهد شد. این شرکت همچنین تاکید داشته از سوی عوامل ذیربط ستاد ملی کرونا نیز غربالگری لازم صورت خواهد پذیرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.