اپراتورها

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

February 17, 2021
10:37 چهارشنبه، 29ام بهمنماه 1399
کد خبر: 121181

«آواتار» به کمک پاسخگویی به مشترکان ایرانسل می‌آید

 
فاز اول «آواتار (Avatar)»، پلتفرم پاسخگویی هوشمند به مشترکان ایرانسل با استفاده از هوش مصنوعی، توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات رونمایی شد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با بهره‌برداری از «آواتار»، هوش مصنوعی (AI) به کمک پاسخگویی به مشترکان در مرکز ارتباط با مشتریان ایرانسل می‌آید.
 
بر این اساس، آواتار می‌تواند به عنوان پاسخگوی مشترک، ارائه خدمات بر بستر VOIP را فراهم کند. این ویژگی، مرکز ارتباط با مشتریان را به صورت مجازی گسترش داده و امکان مدیریت تماس‌های ورودی بیشتری را با همزمانی بالا فراهم می‌کند. آواتار همچنین علاوه بر ارتقای کیفیت خدمات و کاهش هزینه‌ها، سطح رضایت مشتریان را افزایش می‌دهد.
 
آواتار، صبح امروز سه‌شنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۹، با حضور مهندس محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، در غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه اینترنت اشیا (IoTEX)، واقع در سالن 27 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، رونمایی شد.
 
ایرانسل همواره کوشیده است تا با پیاده‌سازی روش‌های نوین و دیجیتال، امکان دسترسی مشترکان به کارشناسان ایرانسل و پاسخگویی سریع و دقیق به مشترکان را هر چه بیشتر تسهیل کند. مشترکان ایرانسل می‌توانند به صورت شبانه‌روزی، در هفت روز هفته، از طریق گفت‌وگوی آنلاین در وب‌سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل من، ارسال پیام در حساب‌های ویژۀ پاسخگویی به مشتریان ایرانسل در شبکه‌های اجتماعی با نام‌های کاربری irancellhelp و irancellsupport و در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان با نام کاربری irancellCRMbot و نیز تماس تلفنی با شماره‌گیری شماره ۷۰۰ از خطوط ایرانسلی و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط، پرسش‌ها یا مشکلات احتمالی خود را با کارشناسان مرکز ارتباط با مشترکان ایرانسل، مطرح و پاسخ لازم را دریافت کنند.
 
ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، آذر ماه امسال، برای هفتمین سال متوالی، موفق شد تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و نیز لوح زرین دهمین دورۀ «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید» را به‌عنوان تنها اپراتور تلفن‌همراه دریافت‌کنندۀ این لوح کسب کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.