تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 17, 2021
11:23 چهارشنبه، 29ام بهمنماه 1399
کد خبر: 121192

سومین رویداد گراف‌دی برگزار می‌شود

 
سومین رویداد گراف دی ۱۰ اسفند ماه سال جاری در صندوق نوآوری، شکوفایی ریاست جمهوری، با هدف بررسی تجربیات مسئولیت اجتماعی در ایران و جهان، برگزار می‌شود.
 
به گزارش روابط عمومی رویداد گراف دی، مسئولیت اجتماعی شرکت نه‌تنها در میان جامعه و ذی‌نفعان نسبت به برند شرکت آگاهی ایجاد می‌کند، بلکه تصویری مثبت از آن را در اذهان پدید می‌آورد و از یک‌سو عملکرد مالی شرکت را تحت تاثیر جدی قرار داده و آن را بهبود بخشیده و از سوی دیگر، به تقویت ذی‌نفعان و در شکلی فراگیرتر به حفظ و تقویت جامعه می‌انجامد.
 
در این راستا، شرکت‌های پیشرو نیز همواره به اهمیت ارتباط میان برند یا علامت تجاری خود با مسئولیت اجتماعی شرکت واقف بوده و معتقدند که سرمایه‌گذاری در زمینه مسئولیت اجتماعی شرکت، برخلاف پندار برخی، اقدامی هزینه‌بر نیست. بلکه، اقدامی مبتنی بر مدیریت استراتژیک، در جهت ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت و کمک به توسعه جامعه است.
 
 
زارعیان، رئیس شورای سیاستگذاری همایش گراف دی، دستاورد برگزاری اینگونه همایش‌ها را ایجاد تحولاتی چون رویکرد علمی به مسائل، تقویت نظام برنامه محوری، استفاده از تجربیات مفید و تقویت جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها اعلام کرد. او در این باره گفت: «همیشه نگاه به روابط عمومی نگاهی ساده بوده و در حوزه رسانه، برگزاری همایش‌ها و مراسم و نمایشگاه‌ها خلاصه می‌شده است. در برخی روابط عمومی‌های پیشرو نیز گاهی نگاهی به افکار سنجی نیز دیده می‌شود. ولی لازم است با وجود تحولاتی که در شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های جمعی و فناوری‌های نوین دنیا ایجاد شده است، نگاه به روابط عمومی نیز تغییر کند.» او هدف از این همایش را انتقال علم و تجربه در کنار دانش آکادمیک اعلام کرد: «این همایش طیف گسترده وسیعی از مخاطبان را هدفگذاری نکرده است. وقتی تعداد مخاطبان وسیع باشد خود به خود نمی‌توان پیام منسجمی را برای تمامی مخاطبان تولید کرد. تفاوت عمده دیگر این همایش این است که سعی کرده علم و تجربه و در واقع دانش آکادمیک را با تجربیات کنار هم بگذارد و خروجی مناسب از آن بگیرد.»
 
این رویداد با حضور جمعی از مدیران شرکت‌های بانکی، فناوری، ارتباطی و استارت‌آپی با هدف انتقال تجربه و تعامل برگزار می‌شود. گراف‌دی رویدادی در حوزه روابط‌عمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گردهم جمع آورد و زمینه‌ای را برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آن‌ها فراهم کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.