اپلیکیشن

تلفن همراه

February 20, 2021
17:23 شنبه، 2ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121307

مدیرعامل اسنپ: رکورد ۲ میلیون و ۳۰۰هزار سفر روزانه در اسنپ زده شد

 
شب گذشته، محمد خلج، مدیرعامل اسنپ، در مراسم اختتامیه‌ی سیزدهمین جشنواره‌ی وب و موبایل ایران در پاسخ به این سوال که چه عددی می‌تواند شاخص میزان بزرگی اسنپ باشد گفت: «اسنپ مدت‌ها بود به رکورد ۲میلیون سفر روزانه رسیده بود و به‌تازگی رکورد ۲میلیون و ۳۰۰هزار سفر روزانه را زده‌ایم.» او همچنین اشاره کرد که هدف آتی این شرکت رسیدن به رکورد ۳میلیون سفر روزانه است.
 
مدیرعامل اسنپ در اختتامیه‌ی جشنواره‌ی وب و موبایل که یکم اسفند از ساعت ۲۱ تا ۲۳ به صورت زنده پخش شد درباره‌ی مدیریت یک مجموعه‌ی بزرگ توضیح داد: «موفقیت یک مسیر است و نباید رسیدن به یک مرحله از موفقیت را اتمام کار بدانیم. زمانی که فکر کنیم به موفقیت رسیده‌ایم همانجا نقطه‌ی شکست است.»
 
مبارزه تا بی‌نهایت
 
محمد خلج، در پنلی با عنوان «مبارزه تا بی‌نهایت» به سوالات رضا جمیلی، مجری پنل، درباره‌ی  اشک‌ها و لبخندهای مدیریت یک مجموعه‌ی بزرگ پاسخ داد.
 
به گفته‌ی خلج، اسنپ به‌عنوان بخش خصوصی خدماتی ارائه می‌دهد که دولت متولی آن است، اما زمانی که اندازه‌ی یک کسب‌و‌کار خصوصی بزرگ می‌شود، ترسی را با خود به همراه می‌آورد و همین کار را خیلی سخت می‌کند. در حال حاضر شکاف بزرگی بین بخش دولتی و خصوصی وجود دارد؛ بخش خصوصی روی لبه‌ی فناوری حرکت می‌کند و استانداردهای روز دنیا در آن رعایت می‌شود. قوانین ما باید به سمت حمایتی شدن پیش برود و بخش خصوصی نیز باید به درک مشترک از قوانین برسد.
 
تغییر از اپلیکیشن به پلتفرم
 
خلج در پاسخ به سوال جمیلی درباره‌ی نیاز اکوسیستم به استارتاپ‌هایی با اندازه‌ی متوسط ولی با خدمات باکیفیت گفت: «ما در حال تبدیل شدن از اپلیکیشن به پلتفرم هستیم و توانایی‌هایی داریم که با استفاده از آن می‌توانیم به این اکوسیستم کمک کنیم. نیازی نیست راهی را که ما رفته‌ایم بقیه هم طی کنند، ما با توانمندی‌های خود می‌توانیم به استارتاپ‌های کوچک کمک کنیم تا وارد اکوسیستم شوند.»
 
مدیرعامل اسنپ معتقد است اینکه یک کسب‌و‌کار بتواند نیازی را با روشی خلاقانه و مفید در جامعه برطرف کند بسیار ارزشمند است. او در ادامه به حمایت و سرمایه‌گذاری اسنپ روی کسب‌‌وکارهای نوپا و کوچک مانند اسنپ دکتر اشاره کرد و گفت این رویکرد همچنان در اسنپ وجود دارد و مایل به همکاری با تیم‌هایی که ظرفیت و توانایی دارند هستیم.
 
رضا جمیلی، در گفت‌وگو با مدیرعامل اسنپ، این نقد را مطرح کرد که رشد این استارتاپ با اینکه دستاورد بزرگی در کشور محسوب می‌شود، ولی کسب‌و‌کارهای کوچک‌تر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. خلج در پاسخ گفت: «سوال من از شما این است که اگر در شرایط فعلی و با وجود کرونا شرکت‌هایی شبیه ما نبودند چه آسیب‌هایی به جامعه می‌رسید؟ ما می‌توانیم از ظرفیت تیم‌هایی که ایده‌‌های جدید دارند و مکمل خدمات‌مان هستند استفاده کنیم.»
 
بزرگ‌ترین دوست اسنپ
 
خلج در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است اسنپ به‌عنوان یک کسب‌و‌کار بزرگ وارد بورس شود گفت: «یکی از گزینه‌های پیش روی اسنپ عرضه‌ی اولیه در بورس است که باعث شفافیت و سنجش بهتر می‌شود.»
 
محمد خلج در پایان بزرگ‌ترین دوست اسنپ را همکارانش در این مجموعه معرفی کرد که با وجود همه‌ی دشواری‌ها و هجمه‌ها با جان و دل کار می‌کنند.
 
در دقایق پایانی پنل، رضا الفت نسب، عضو هیئت مدیره و سخنگوی اتحادیه‌ی کسب‌و‌کارهای مجازی، از راه‌اندازی مرکز نیکوکاری «بساز» خبر داد و از اسنپ بابت کمک ۵۰ میلیون تومانی برای ساخت مدرسه در روستای پنجی‌بوک استان سیستان و بلوچستان تشکر کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.