اپلیکیشن

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

March 10, 2021
14:38 چهارشنبه، 20ام اسفندماه 1399
کد خبر: 121936

پلتفرم ثبت آگهی آنلاین دیجی کالا شروع به کار کرد

 
دیجی‌کالا، بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کشور، برای بهبود تجربه کاربران در خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و ارائه خدمات، پلتفرم ثبت آگهی آنلاین راه‌اندازی کرد.
 
بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کشور در اقدامی جدید، پلتفرم ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش و ارائه‌ی خدمات راه‌اندازی کرده است. پیندو یکی از زیرمجموعه‌های گروه دیجی‌کالا محسوب می‌شود و اکنون از طریق وب‌سایت پیندو در دسترس کاربران قرار دارد. دیجی‌کالا می‌گوید این اپلیکیشن با هدف بهبود تجربه‌ی کاربران در خرید و فروش کالاهای نو و دست دوم و همینطور ارائه‌ی خدمات فعالیت خود را آغاز کرده و فعلا امکانات آن رایگان است.
 
به گزارش روابط عمومی دیجی‌کالا، هر مشتری یا فروشنده در بازار آنلاین، گاهی از خرید برخی کالاها منصرف می‌شود یا ممکن است به هر دلیلی، تمایلی به نگه‌داری آن نداشته باشد. دیجی‌کالا که سال‌ها به‌عنوان بستری برای خرید و فروش کالای نو فعالیت می‌کند، به همین منظور پلتفرم پیندو را راه‌اندازی کرده است.
 
بر همین اساس، کاربران پیندو امکان چسباندن آگهی خود را به ۴ میلیون تنوع کالایی در دیجی‌کالا دارند. در واقع آگهی کاربران علاوه بر پیندو، در دیجی‌کالا هم نمایش داده می‌شود. به عبارت دیگر می‌توان گفت آگهی کاربر پیندو در دسترس ۴۰ میلیون بازدید‌کننده‌ی ماهانه‌ی دیجی‌کالا قرار می‌گیرد و بازدیدکنندگان می‌توانند در کنار کالاهای نو، آگهی کاربران را برای همان کالا مد نظر قرار بدهند و تصمیم بگیرند با قیمت مناسب‌تری خرید کنند.
 
دیجی‌کالا می‌گوید با این امکان، کاربران می‌توانند در همان مکان از قیمت کالای مشابه نو مطلع شوند و به‌راحتی بهترین قیمت را برای کالای خود تعیین کنند؛ یا اگر قصد خرید کالای دست دومی از پیندو دارند که به دیجی‌کالا چسبیده است، می‌توانند قیمت‌ها را مقایسه کنند و بهترین تصمیم را بگیرند.
 
از آنجا که پیندو قدرت‌گرفته از دیجی‌کالا است، نیازی به وارد کردن اطلاعات و مشخصات برای کالاها موجود ندارد و دسترسی به مشخصات یک محصول و مشاهده و بررسی نظرات کاربران در مورد آن محصول در دیجی‌کالا تسهیل می‌شود.
 
بخش دیگر مربوط به ارائه‌ی خدمت در پیندو است و این قابلیت بازه‌ی گسترده‌ای از خدمات خیاطی در دسته‌ی مد و پوشاک گرفته تا تعمیر موبایل در دسته‌ی کالاهای الکترونیک را در بر می‌گیرد. دیجی‌کالا می‌گوید هدف اصلی پیندو، بهبود تجربه‌ی کاربران پلتفرم مارکت‌پِلیس دیجی‌کالا، دسترسی به قیمت‌های بهتر برای مشتریان و امکان فروش کالاهای مرجوعی برای فروشندگان به‌عنوان کالای دست‌دوم و با ذکر مشخصات دقیق و فراهم کردن بستری جدید برای رفع نیاز مشتریان و فروشندگان برای خرید و فروش کالاها و خدماتشان است.
 
از چند ماه پیش، دیوار و شیپور، بزرگ‌ترین بازیگران حوزه‌ی آگهی آنلاین در کشور نیز امکان فروش کالای نو را فراهم کرده‌اند. دیجی‌کالا هم ویژگی ارسال سریع توسط فروشنده را اضافه کرده است. اما عرضه‌ی پیندو حکایت از آن دارد که حوزه‌ی فروش کالای دست دوم در ایران، فضا برای فعالیت دیگر بازیگران دارد.
 
اپلیکیشن پیندو هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد و فعلا برای کاربران اندروید در دسترس است. این اپلیکیشن به‌زودی در اپ‌استورهای ایرانی برای کاربران اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت و در مرحله‌ی بعد، نسخه‌ی تحت وب آن منتشر می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.