تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 27, 2021
12:44 شنبه، 7ام فروردینماه 1400
کد خبر: 122349

ارتقای کیفیت خدمات در فروش آنلاین پوشاک با کمک یک شرکت خلاق

 
 
یک شرکت خلاق توانسته است با عرضه یک سبد از خدمات متنوع، تحولی اساسی در حوزه فروش پوشاک آنلاین ایجاد کند.
 
حمیدرضا شیرازی‌ها، مدیرعامل این شرکت خلاق گفت: با مطالعه‌ای که در حوزه بازار پوشاک انجام دادیم، متوجه خلاهای جدی در این زمینه شدیم. بر این اساس، یک تیم مطالعاتی در شرکت شکل گرفت تا بر روی نیازمندی‌های این حوزه کار و بر اساس آن، یک سامانه فروش را برنامه‌ریزی کنند.
 
وی در ادامه افزود: فروشگاه‌های آنلاین بسیاری با تکیه بر شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته بودند که خدمات چندان باکیفیتی عرضه نمی‌کردند. بر این اساس، ما تلاش کردیم تا با عرضه یک سبد خدماتی متنوع، رضایت مشتری را به عنوان یک اصل در کسب و کار در نظر بگیریم.
 
این فعال صنایع نرم و خلاق، ضمن تشریح ویژگی‌های فروش آنلاین در ایران گفت: با پایه‌گذاری برند شرکت ما تلاش‌هایمان سرعت بیشتری یافت. در این فروشگاه آنلاین پوشاک زنانه متنوع به همراه کیف، کفش و شال و روسری عرضه می‌شود. کلیه مراحل تولید نیز اعم از طراحی، خرید پارچه، نمونه‌دوزی، مارکتینگ و فرش نیز در این مجموعه انجام می‌شود.
 
وی افزود: تنها مراحل برش و دوخت در خارج از مجموعه انجام می‌گیرد. برای احترام بیشتر به مشتری، با کاربر تماس گرفته می‌شود و تمام اندازه‌های وی، اخذ می‌شود. همچنین ما خدمات امتحان لباس در درب منزل را نیز داریم.
 
شیرازی‌ها، ضمن توضیح بیشتر در مورد خدمات شرکت، گفت: بر اساس این خدمت، چند سایز لباس برای مشتری ارسال می‌شود و مشتری، با خیال راحت در منزل لباس‌ها را امتحان می‌کند. سپس سایز مورد نظرش را انتخاب می‌کند.
 
به نقل از معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، مدیرعامل این شرکت خلاق با تاکید بر اهمیت مشتری‌مداری، گفت: شرکت‌‎های خلاق در همه حوزه‌ها توانسته‌اند تحولی قابل توجه در کسب وکارهای سنتی ایجاد کنند. خدماتی که این شرکت‌ها ارائه می‌دهند، باعث شده است که مشتری دیگر به خدمات بی‌کیفیت راضی نباشد و در نتیجه، کسب و کارهای سنتی نیز ناچار باشند که به شکل بهینه‌تری با مشتری تعامل داشته باشند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.