اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

May 16, 2021
11:17 یکشنبه، 26ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124143

“لایو” به پینترست رسید

 
پینترست از ۲۴ ماه مه (سوم خرداد) یک رویداد آنلاین سه روزه را برگزار می کند و محتوای برخی از محبوبترین تولیدکنندگان محتوای خود را به صورت زنده پخش خواهد کرد.
 
 پینترست جزییات این آزمایش را که یکی از نخستین تلاشهای این شرکت برای پخش زنده گفت و گو است، با وب سایت فناوری تک کرانچ در میان گذاشت. در هر پخش زنده حداکثر پنج مهمان می توانند حضور داشته باشند اما شمار بینندگان نامحدود خواهد بود.
 
تنها راه برای تماشای ویدیوها، اپلیکیشن پینترست خواهد بود با این حال کاربران می توانند پیش نمایش هر برنامه ای را در وب سایت پینترست مشاهده کنند.  کاربران از طریق تب جدید با عنوان "لایو" در داخل اپلیکیشن پینترست به رویداد زنده هدایت می شوند و می توانند برنامه برگزاری را مشاهده کرده و به جلسات وارد شوند.
 
در مجموع ۲۱ کارگاه در زمینه های مختلف شامل غذا، آشپزی، دیزاین و استایل برگزار خواهد شد و کسانی که این برنامه ها را تماشا می کنند، می توانند درباره آنها اظهارنظر کرده و با فرد میزبان برنامه ها صحبت کنند. ناظرانی شامل کارمندان پینترست وجود خواهند داشت تا  برنامه زنده را کنترل کنند و اگر کسی استانداردهای پینترست را رعایت نکرد، می توانند وی را از برنامه حذف کنند.
 
بر اساس گزارش تک کرانچ، در این برنامه ها امکان خرید وجود ندارد. این نخستین تجربه پخش زنده پینترست نیست. این شرکت سال گذشته قابلیتی به نام "کلاس کامیونیتیز" را آزمایش کرد که به افراد اجازه می داد برای کلاسهای آنلاین زوم از طریق این اپلیکیشن ثبت نام کنند. پینترست در خصوص این که برنامه های زنده چه جایگاهی در طرحهای آتی این شرکت دارند، توضیحی نداد.
 
تقریبا همه پلتفرمهای فناوری بزرگ اکنون در زمینه خدمات دهی به تولیدکنندگان محتوا فعالیت می کنند و حتی برخی تمایل دارند به آنها پول پرداخت کنند تا جذبشان کنند. فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب، تیک تاک و توییتر همگی قابلیتهایی می سازند که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد علاوه بر جذب مخاطب، به درآمدزایی از طریق تبلیغات یا قرارداد با برندها بپردازند. اکنون علاقمندان می توانند قبل یا در طول برنامه اینفلوئنسرها به آنها پول پرداخت کنند یا مشترک محتوای انحصاری آنها شوند. انواع جدید خدمات تولیدکننده محتوا ظهور پیدا کرده که شامل اتاقهای صوتی است که نخستین بار توسط کلاب هاوس ابداع شد. معلوم نیست پینترست در میان رقیبان قدرتمند خود چه حرفی برای گفتن دارد اما این شرکت از تجربه مذکور برای شناخت بیشتر اقداماتی که در پلتفرمش انجام می دهد، استفاده خواهد کرد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.