اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

May 21, 2021
13:47 جمعه، 31ام اردیبهشتماه 1400
کد خبر: 124396

ریلمی نام تجاری جدید «D» را برای اکوسیستم هوش مصنوعی اشیا معرفی می‌کند

 
 
ریلمی قصد دارد نام تجاری جدیدی به نام «D» را برای بخش «TechLife» خود که روی هوش مصنوعی اشیا کار می‌کند در رویدادی ویژه در تاریخ ۴ خرداد ماه معرفی کند.
 
به گفته شرکت چینی ریلمی، برند تجاری جدید آن‌ها روی طیف گسترده‌ای از محصولات هوشمند خانگی تمرکز خواهد کرد. ریلمی همچنین علاوه بر این موضوع، اعلام کرده است که برای تولید محصولات جدید هوشمند خود با شرکت‌های مبتکری همکاری خواهد کرد.
 
همچنین به گفته این شرکت برند تجاری D به کاربران اتی شرکت کمک خواهد کرد که زندگی هوشمندانه‌تر و راحت‌تری را تجربه کنند. آن‌ها همچنین اضافه می‌کنند که محصولات آتی می‌توانند خدمات بهتری را در اختیار کاربران قرار بدهند.
 
«ماداوث شت» مدیر عامل بخش هند و اروپا ریلمی و نایب رئیس این شرکت در این رابطه عنوان می‌کند:
 
«خوشحالیم که به زودی نام تجاری D سرانجام ظرف چند روز آینده معرفی خواهد شد و می‌تواند به عنوان اولین برند تجاری اکوسیستم بخش TechLife ریلمی کار خود را رسما آغاز کند. اطمینان داریم که به دنبال این رونمایی،‌ محصولات متفاوت، جدید، با فناوری‌های پیشرفته و کاربرپسند را تحت این نام تجاری در دسترس کاربران قرار خواهیم داد که می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند»
 
ریلمی از طریق حساب رسمی بخش TechLife در توییتر معرفی نام تجاری جدید را تایید کرده است. در پست توییتری این شرکت عنوان شده است:
 
«شروع این موضوع با یک رویا آغاز شد که منجر به کشف جدیدی از طراحی و توسعه برای تولید محصولات متفاوت می‌شود. اولین برند اکوسیستم مبتنی بر هوش مصنوعی در تاریخ ۲۵ مه ( ۴ خرداد ماه) رونمایی می‌شود.»
 
باید به این نکته توجه کرد که ریلمی هنوز در مورد این موضوع که آیا قصد دارد محصولات جدیدی را به عنوان بخشی از برند تجاری D عرضه کند، به اشتراک نگذاشته است. با این وجود طی چند روز آینده اطلاعات بیشتری از برند جدید این شرکت عنوان خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.