اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

July 9, 2021
12:19 جمعه، 18ام تیرماه 1400
کد خبر: 126176

توییتر نمایش فلیت‌‌ از سایر حساب‌های کاربری را آزمایش می‌کند

 
به نظر می‌رسد توییتر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به موجب آن فلیت (Fleet) اکانت‌هایی که جزو فالورهای کاربران نیستند نیز به همراه آیکون رعد و برق برای آنها نمایش داده می‌شود.
 
برخی کاربران با انتشار تصاویری اعلام کرده‌اند که توییتر فلیت‌(قابلیتی شبیه به استوری اینستاگرام) افرادی را به آنها نشان می‌دهد که حتی توسط آن‌ کاربران دنبال نمی‌شوند. در واقع توییتر، فلیت اکانت‌های دیگر را به نمایش می‌گذارد و آیکونی شبیه رعد و برق در کنار چنین فلیت‌هایی دیده می‌شود.

کاربران مختلفی ویژگی جدید توییتر را تجربه کرده‌اند و به ادعای برخی از آن‌ها، فلیت‌های تبلیغاتی و هایلایت پس از اینکه کاربران تمام فلیت‌های خود را مشاهده کردند، برای آن‌ها ظاهر می‌شود.
 
هنوز اطلاعات زیادی در مورد ویژگی جدید توییتر به اشتراک گذاشته نشده است، اما به گفته کاربران، توییتر قصد دارد از این روش برای تبلیغ تولیدکنندگان و ایجاد شبکه آن‌ها استفاده کند. با این وجود می‌توان انتظار داشت در آینده برندهای بیشتری به سمت این شبکه اجتماعی و استفاده از فلیت‌ برای محتوای خود روی بیاورند.
 
در حال حاضر واکنش‌های کاربران به این ویژگی تا حدودی منفی است، زیرا آن‌ها از فلیت به عنوان یک راه سریع برای وضعیت سایر افراد یاد می‌کنند و نمایش محتوای تبلیغاتی در این بخش از اپلیکیشن ممکن است باعث خشم کاربران این شبکه اجتماعی شود.
 
توییتر در چند وقت گذشته توجه زیادی به راه‌های جدیدی برای درآمدزایی داشته است و پیش از این نمایش تبلیغات در فلیت را مورد آزمایش خود قرار داده بود. از دیگر راهکارهای توییتر برای درآمدزایی می‌توان به آزمایش توییت‌های قابل خرید اشاره کرد که البته هنوز در فرمت تبلیغات وجود ندارد.
 
در کنار این موارد، با «Twitter Blue» هم روبه‌رو هستیم که یک سرویس اشتراکی است و هزینه ماهانه ۳ دلار از کاربران طلب می‌کند. در نهایت امکان فروش بلیت برای «Spaces» برای کاربران فراهم می‌شود که بتوانند برای گفتگوهای صوتی بلیت بفروشند و بخشی از آن به خود توییتر تعلق می‌گیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.