اپراتورها

تلفن همراه

August 23, 2021
11:40 دوشنبه، 1ام شهریورماه 1400
کد خبر: 127792

بهبود قابل توجه شاخص‌های پشتیبانی و پاسخگویی شرکت مخابرات ایران

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: میانگین زمان انتظار و سطح پوشش کلی سرویس مراکز پاسخگویی شرکت مخابرات ایران نسبت به سال گذشته، افزایش و نرخ از دست رفتن تماس به میزان قابل توجهی، کاهش یافته است.
 
سلطانی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با تاکید بر اهمیت استاندارد سازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز تماس مشتریان شرکت مخابرات، اعلام کرد: شاخص‌های مرکز تماس ۲۰۲۰ در تیر امسال با افزایش در اغلب مناطق، به میانگین کشوری سطح سرویس ۹۰ درصد و میانگین زمان انتظار مشتریان به حدود ۲۷ ثانیه رسیده است که نسبت به آمار‌های پیشین، وضع بهتری را نشان می‌دهد.
 
وی افزود: میانگین نرخ از دست رفتن تماس‌ها نیز به حدود ۷ درصد رسیده که با توجه به گستردگی حوزه فعالیت نسبت به بررسی‌های قبلی کمتر شده است، ضمن اینکه بسیاری از تماس‌های مراکز مخابراتی با توجه به ناآشنایی با اپراتور‌های دیگر و سایر سازمان‌های ارتباطی، به سمت مخابرات است که این رقم نیز با افزایش اطلاع رسانی و آگاهی مشتریان، رو به کاهش است.
 
سلطانی اضافه کرد: در بیشتر استان‌ها به میزان متناسب و قابل قبولی در شاخص‌های پاسخگویی و پشتیبانی رسیده ایم و تنها در استان‌های خوزستان و تهران، این شاخص‌ها ضعیف‌تر است که با برنامه ریزی ویژه، امیدواریم شاخص‌های این دو منطقه را نیز هر چه سریع‌تر به میانگین کشوری برسانیم.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: وضع کلی در شاخص‌های میانگین سطح سرویس، میانگین از دست رفتن تماس‌ها و میانگین زمان انتظار، مناسب و رو به بهبود است و البته با پیاده سازی طرح‌های یکپارچه در حوزه امور مشتریان، در تلاش هستیم شاخص‌های پاسخگویی را به استاندارد‌های قابل قبول و پذیرفته شده اتحادیه جهانی مخابرات نزدیک‌تر کنیم.
 
 
 
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.