اپراتورها

تلفن همراه

August 25, 2021
16:19 چهارشنبه، 3ام شهریورماه 1400
کد خبر: 127880

پاسخگویی به حدود ۱۵۰۰ درخواست مشتریان مخابرات منطقه تهران

کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در آخرین هفته مرداد ماه سال جاری، به درخواست هزار و 486 مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.
 
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در بازه زمانی 23 تا 29 مرداد ماه که با تعطیلی عمومی از سوی ستاد ملی کرونا همراه بود، 2 هزار و 548 مورد تماس از طریق سامانه 2021 به صورت ثبت تیکت خودکار ( ثبت درخواست ها از طریق منوی شماره 8 سامانه 2021 ) در رابطه با پرداخت صورتحساب و عدم وصل تلفن به واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران ارجاع شد و پس از بررسی، ارتباط کلیه خطوط ارجاعی برقرار شد.
 
گفتنی است از مجموع هزار و 486 مورد تماس با سامانه ارتباط مردمی در هفته گذشته، نزدیک به 84 درصد ( 1251 مورد ) با موضوع اطلاع رسانی و تنها 16 درصد مربوط به ثبت درخواست ها و خرابی بود.
 
شایان ذکر است همه روزه از سوی مشترکان تلفن ثابت استان تهران، موضوعاتی از قبیل انتقاد از مرکز، درخواست های پیرامون تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت، خدمات و سرویس های مخابراتی، خرابی و قطعی تلفن ثابت، موارد مرتبط با سامانه 118، 2000 و 2020 از طریق کارشناسان واحد ارتباط مردمی اداره کل مخابرات منطقه تهران دریافت و ضمن ثبت در سامانه، به مشکلات مشتریان تا مرحله رسیدن به نتیجه مطلوب رسیدگی می شود.
 
واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران همه روزه، حتی ایام تعطیل در دو شیفت کاری تا ساعت ۲۲ پاسخگوی تماس ها و سوالات شهروندان استان تهران می باشد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.