تعرفه ارایه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان تصویب شد
ICTna.ir – کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه ارایه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی و دفاتر فروش و خدمات حضوری دارندگان پروانه ارایه خدمات تلفن ثابت را تصویب کرد.
قرن نو- گروه فناوری اطلاعات: سقف تعرفه خدمات تلفن ثابت قابل ارایه در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستایی و دفاتر فروش و خدمات حضوری دارندگان پروانه ارایه خدمات تلفن ثابت به شرح جدول زیر تعیین شده است:
اگر شخص حقیقی یا حقوقی درخواست ثبتنام گروهی (ثبتنام بیش از یک خط برای یک نشانی واحد) داشته باشد، حسب مورد یکی از تعرفههای ثبتنام مندرج در ردیفهای 3 یا 4 جدول فوق برای ثبتنام خط اول و هزینه یک برگ چاپ فرم (در چارچوب بخش اول ردیف 5 جدول ذیل ماده 1 مصوبه شماره 2 جلسه 312 مورخ 21/10/1399 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و اصلاحیههای بعدی آن) به ازای هر خط مازاد بر خط اول، به عنوان سهم دفتر از متقاضی اخذ میشود.
اگر یک مشترک درخواست تغییر مکان گروهی (به ازای چند خط از یک مبدأ واحد به یک مقصد واحد) داشته باشد، سهم دفتر بابت خط اول برابر با مبلغ تعیین شده در ردیفهای 7 و 8 جدول فوق بوده و به ازای هر خط مازاد، فقط هزینه یک برگ چاپ در چارچوب ردیف 5 جدول ذیل ماده 1 مصوبه شماره 2 جلسه 312 مورخ 21/10/1399 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از متقاضی اخذ میشود.
دارندگان پروانه ارایه خدمات تلفن ثابت موظفند خدمات موضوع جدول ماده ۱ (به غیر از خدمات مکاتبات قضایی و تقسیط بدهی) را روی تمامی سامانههای فروش خود از جمله بسترهای کد خدمات دستوری، پیامک، اپلیکیشن و پورتال به صورت بر خط و الکترونیکی و بدون دریافت هرگونه وجه اعم از سهم دفاتر و دارنده پروانه از تعرفههای جدول فوق ارایه کنند و درصورتیکه ارایه خدمات مستلزم هزینههای قانونی دیگری باشد، با تایید سازمان از مشترک دریافت میشود.
دارندگان پروانه ارایه خدمات تلفن ثابت موظف هستند تعرفههای موضوع این مصوبه را در پورتال، دفاتر فروش و خدمات حضوری خود اطلاع رسانی کنند و دفاتر موظف هستند تعرفههای موضوع این مصوبه را در محل دفتر و در معرض دید مشترکین نصب کنند.