تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 19, 2021
15:20 یکشنبه، 28ام شهریورماه 1400
کد خبر: 128643

پست در دوره کرونا به پیشران کسب‌وکارهای مجازی تبدیل شده است / به طور جدی پیگیر حل مشکلات کارکنان پست هستم

 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌ صورت سرزده از منطقه پانزده پستی تهران بازدید کرد.
به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات، صبح امروز در نخستین دیدار سرزده از واحد‌های خدمت‌رسان به مردم از منطقه پانزده پستی تهران دیدن کرد و ضمن قدردانی از کارکنان این منطقه پستی از نزدیک در جریان مشکلات کارکنان و مراجعه‌کنندگان قرار گرفت.
 
زارع‌پور در بدو حضور در این منطقه پستی به واحد دریافت مرسولات پستی رفت و با مراجعه‌کنندگانی که قصد تحویل مرسولات خود را داشتند گفت‌وگو کرد و به برخی گلایه‌ها پاسخ داد و برای اصلاح برخی بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های داخلی دستور داد.
 
در ادامه این دیدار، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از واحدهای تجمیع مرسولات پستی دیدن و با کارکنان این واحدها گفت‌وگو کرد و خواستار بیان مشکلات و انتظاراتشان شد. بر همین اساس تعدادی از کارکنان به نمایندگی از سایرین، به بیان مشکلات و انتظارات خود پرداختند که عمده آن‌ها معطوف به بحث معیشت و ارتقای شغلی کارکنان شرکت پست بود.
 
زارع‌پور پس از استماع نظرات نمایندگان این بخش با قدردانی از زحمات تلاشگران چرخه پستی کشور، به‌ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا، که باعث افزایش حجم کاری آن‌ها شده است گفت: پست از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و به همین دلیل نخستین دیدار سرزده‌ام را به این بخش اختصاص دادم.
 
وی تأکید کرد: پست با مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی کارکنانش به‌ویژه پس از شیوع کرونا به پیشران کسب و کارهای مجازی تبدیل‌ شده است و در دورانی که بسیاری از مشاغل دور کار و حجم کاری آن‌ها کم شده است، حجم کاری کارکنان پست چندین برابر افزایش‌یافته تا بار باقی مشاغل را هم به دوش بکشند.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: بسیاری از مشکلات و انتظاراتی که بیان‌ شد ناشی از انباشت در سال‌های گذشته است که حالا به استخوان لای زخم تبدیل‌شده است. این مشکلات نیازمند همدلی همه‌جانبه در دولت و مجلس برای اصلاح برخی قوانین و مقررات  به‌منظور پاسخ دادن به نیازهای کارکنان شریف و زحمتکش شرکت ملی پست است.
 
زارع‌پور در خاتمه خطاب به کارکنان پست گفت: ما به‌طور جدی پیگیر حل مشکلات شما هستیم و به زودی جلسه‌ای با مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت ملی پست داریم و راه‌های حل مشکلاتی که امروز مطرح شد را ریزتر و دقیق‌تر بررسی خواهیم کرد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.