اپلیکیشن

تلفن همراه

December 12, 2021
11:14 یکشنبه، 21ام آذرماه 1400
کد خبر: 131269

خرید فوری از سوپرمارکت‌ها از اسنپ‌فود جدا و اسنپ اکسپرس متولد شد

 
سرویس سفارش آنلاین از سوپرمارکت‌ که پیش از این به عنوان یکی از سرویس‌های اسنپ‌فود در دسترس کاربران بود، اکنون با برندی جدید تحت عنوان اسنپ اکسپرس در دسترس است.
 
به گزارش روابط عمومی اسنپ‌فود، اسنپ‌اکسپرس برندی جدید از گروه اسنپ است که امکان دسترسی آسان به سوپرمارکت‌های اطراف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را فراهم می‌کند. اسنپ اکسپرس جزو سرویس‌های q-commerce محسوب می‌شود و با بهره‌گیری از ناوگان اختصاصی، در کمتر از ۳۰ دقیقه، سفارش را به دست مشتری می‌رساند.
 
حالا با توجه به نیاز روزافزون به سفارش آنلاین سوپرمارکتی و رشد بازار، گروه اسنپ تصمیم گرفته تا این سرویس که پیش از این از سرویس‌های اسنپ‌فود بود، مستقل شود و با برند جدید اسنپ اکسپرس و تیمی بزرگ‌تر، با تمرکز کامل در جهت گسترش این سرویس فعالیت کند.
 
مهراد عبدالرزاق، رئیس هیات‌مدیره اسنپ‌فود، در مورد این تصمیم می‌گوید: «امیدواریم این تغییر گامی مثبت در جهت افزایش تمرکز بر بهبود تجربه کاربری سرویس سوپرمارکت از طریق بهبود زمان ارسال، افزایش گزینه‌های در دسترس برای خرید و افزایش پیشنهادهای اقتصادی و به‌صرفه برای کاربران در شرایط موجود باشد.»
 
مسعود طباطبایی، معاون توسعه کسب‌وکار گروه اسنپ، مدیریت سرویس اسنپ اکسپرس را بر عهده خواهد داشت. طباطبایی هدف از مستقل شدن بخش سوپرمارکت اسنپ را چنین شرح می‌دهد: «امید داریم که با مستقل شدن سرویس سوپرمارکت اسنپ، دری تازه به بازار سفارش آنلاین اقلام سوپرمارکتی باز کنیم و تجربه کاربری بهتری برای مشتریان‌مان رقم بزنیم.»
 
روابط عمومی اسنپ اکسپرس مشکلاتی را که طی هفته گذشته برای کاربران پیش آمد به جابه‌جایی زیرساخت‌های فنی مربوط می‌داند و می‌گوید اکنون به صورت کامل برطرف شده است. تیم اسنپ اکسپرس با عذرخواهی از مشکلات پیش‌آمده اعلام کرده است که برای تمامی مشتریانی که در مدت اخیر دچار مشکل شده‌اند کد تخفیفی در نظر گرفته شده و پیامک می‌شود.
 
در حال حاضر، سرویس اسنپ اکسپرس در بیش از ۳۰ شهر فعالیت دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.