اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

January 12, 2022
17:11 چهارشنبه، 22ام دیماه 1400
کد خبر: 132281

سومین دوره از رویداد تبلیغات در کافه بازار هفته آینده برگزار خواهد شد

 
کافه‌بازار اعلام کرده سه شنبه، 28 دی ماه امسال نیز به مانند ادوار گذشته اقدام به برگزاری رویداد تبلیغات خواهد کرد.
 
کافه بازار با اشاره به اینکه سومین رویداد تبلیغات در بازار، روز ۲۸ دی ماه برگزار خواهد شد، اعلام کرده که مانند دو دوره قبلی در این رویداد مخاطبان با عملکرد بازار در بخش‌های مختلف آشنا خواهند شد.
 
قرار بر این است که شرکت‌کنندگان در این رویداد با عملکرد بازار در بخش تبلیغات در سال ۱۴۰۰ آشنا شوند و سپس سه کارشناس بازاریابی دیجیتال به بررسی روش‌های بهبود عملکرد در زمینه‌ تبلیغات در اپ‌استورها بپردازند.
 
این رویداد سه سخنران تخصصی دارد که با ارائه توضیحات و تجربیات خود در بخش‌های گوناگون تبلیغات در این رویداد آنلاین حاضر می‌شوند.
 
سخنرانی‌های تخصصی در رویداد تبلیغات در بازار
بر اساس برنامه اعلام شده کافه بازار در پلتفرم ایوند، صادق محسن‌نیا، مدیر پرفورمنس مارکتینگ دیجی‌کالا یکی از این سخنرانان است که حدود 15 دقیقه سخنرانی خواهد داشت. همچنین دانا عنایتی، مدیر دیجیتال مارکتینگ گروه اسنپ و پژمان امیری، مدیر مارکتینگ بیت‌پین نیز هرکدام به ارائه تجربیات خود در حوزه تبلیغات می‌پردازند. این دو سخنرانی نیز هر کدام تقریبا 15 دقیقه زمان خواهد داشت.
 
همچنین در این رویدادمخاطبان با تجربه همکاری استارتاپ‌های دیگر از جمله ترب، منچیکو و برترین‌ها در این اپ‌استور آشنا خواهند شد.
 
رویداد امسال کافه بازار در حالی برگزار خواهد شد که سال گذشته در دومین رویداد تبلیغات کافه بازار محصول جدید این اپ‌استور با عنوان «تبلیغات در گشت و گذار» معرفی شد.
 
ثبت نام در رویداد آنلاین «تبلیغات در بازار» در ایوند و از طریق این لینک قابل انجام است. البته این سومین رویدادی است که بازار در مورد قابلیت‌های تبلیغاتی این پلتفرم برگزار می‌کند. در شهریور 98 برای نخستین بار برگزار کرد.
 
همچنین سال گذشته نیز کافه بازار رویداد تبلیغات در جستجو را برگزار کرد که می‌توانید مهم‌ترین بخش‌های آن رویداد را در این مقاله و تشریح چگونگی کارکرد تبلیغات در جستجو را در این مقاله مطالعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.