تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

January 17, 2022
11:14 دوشنبه، 27ام دیماه 1400
کد خبر: 132382

اولین استارتاپ‌های مستعد برای همکاری با مرکز رشد ال جی معرفی شدند

 
ال جی نووا (Nova) مرکز رشد این غول کره‌ای در آمریکای شمالی است که می‌خواهد با همکاری استارتاپ‌ها به توسعه ماموریت ال جی در برخی از حوزه‌های فعالیت این شرکت بپردازد. ال جی به تازگی اولین استارتاپ‌هایی را که به فهرست نهایی نامزدهای همکاری با این کمپانی بزرگ وارد شده‌اند، منتشر کرده است. در این مطلب با اسامی این استارتاپ‌ها آشنا می‌شویم.
 
هدف فعلی ال‌جی نووا برنامه‌ای موسوم به Mission for the Future است که به کشف مستعدترین کارآفرینان و استارتاپ‌ها می‌پردازد؛ آن‌هایی که می‌توانند به این شرکت و توسعه کسب و کارهای آن کمک کنند. این برنامه به دنبال بهترین ایده‌ها، مفاهیم و کسب و کارها در سراسر دنیا می‌گردد که در پی بهبود کیفیت زندگی به روشی هوشمندانه، سالم و با کمک ارتباطات هستند.
 
اولین هدف بزرگ ال‌جی در این حوزه به موضوع سلامت متصل مربوط است. این شرکت از XR Health و Maya MD به عنوان نامزدهای اصلی همکاری در این زمینه نام برده است. اولی اتاق‌های درمانی مجازی ارائه می‌کند. دومی یک دستیار سلامتی هوش مصنوعی است که با کمک تلویزیون‌های ال جی مردم را به صحبت کردن درباره سلامتی‌شان تشویق می‌کند.

 
ال جی متاورس را فراموش نکرده است
موضوع بعدی متاورس است که ال جی نووا توجه ویژه‌ای به آن دارد. کره‌ای‌ها در این بخش استارتاپ iQ3 و I3M را در نظر گرفته‌اند. اولی به منظور آماده‌سازی محصولات برای متاورس اپلیکیشن‌ها و خدمات تجاری می‌سازد. دومی در پی ایجاد یک تجربه واقع‌گرایانه در زمینه سفر و گردشگری است.
 
سومین رکن در برنامه ال‌جی بحثی است که آن را تحت عنوان حرکت با انرژی معرفی کرده است. استارتاپ SparkCharge که در زمینه حمل‌پذیر کردن سیستم‌های شارژ خودروهای برقی کار می‌کند، یکی از نامزدهای همکاری با ال جی است. Driivz هم دیگر استارتاپی است که می‌خواهد نوعی سیستم عامل برای مدیریت شارژ اتومبیل‌های الکتریکی بسازد.
 
بخش نهایی برنامه این شرکت به سبک زندگی هوشمند برمی‌گردد که ظاهرا معادل ال‌جی برای فناوری‌های هوشمند خانگی است. استارتاپ EveryKey سعی دارد از یک دستگاه تنها برای قفل‌گشایی خودرو، موبایل و درب‌ها استفاده کند و اطلاعات احراز هویت کاربر را در امان نگه دارد. استارتاپ A.kin AI هم در تلاش است تا فناوری دستیار مجازی را به محصولات سخت‌افزاری ال جی بیاورد.
 
این استارتاپ‌ها نشان می‌دهند که غول فناوری کره جنوبی با پروژه نووا در پی چه اهدافی است و چه آینده‌ای را دنبال می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.