اپراتورها

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

February 23, 2022
16:31 چهارشنبه، 4ام اسفندماه 1400
کد خبر: 133606

مشتریان آسیاتک می‌توانند از طریق شماره ۹۰۰۰۱۵۴۴ به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند

 
محمد بابایی، معاون کسب‌وکار آسیاتک، می‌گوید: تلفن ثابت آسیاتک (آسیاتل) از خدمات جدید آسیاتک است و مشتریان این شرکت می‌توانند از طریق شماره ۹۰۰۰۱۵۴۴ به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند.
 
به گزارش روابط عمومی مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک، محمد بابایی معاون کسب‌وکار این مجموعه با تاکید بر اینکه توسعه خدمات سازمانی و یکپارچه‌سازی از برنامه‌های اصلی آنهاست می‌گوید: تلفن ثابت آسیاتک (آسیاتل) از خدمات جدید مجموعه ماست که در ابتدا خودمان از آن استفاده کردیم و مشتریان ما هم می‌توانند از طریق شماره ۹۰۰۰۱۵۴۴ به صورت رایگان با آسیاتک در تماس باشند.
 
بابایی ادامه می‌دهد: این سرویس برای کسب‌وکار‌هایی که دنبال ارتباط با مشتری و تبلیغات گسترده و اثربخش هستند انتخاب درستی است؛ چراکه امکان همسان‌سازی خط پیامک با خطوط ثابت را در اختیار سازمان قرار می‌دهد و از این طریق، به توسعه کسب‌وکار‌ها کمک می‌کند. ضمن اینکه شاخص‌ترین سرویس‌های آسیاتل در این بخش خطوط تلفن Toll Free با پیش‌شماره ۹۰۰۰ و خطوط تلفن ارزش افزوده با پیش شماره ۹۰۹۰ است. Toll Free در واقع امکان تماس رایگان برای ارباب رجوع و مخاطبان سازمان است و از این رو می‌تواند به بهبود ارتباطات سازمان با مخاطبان کمک کند.
 
محمد بابایی، معاون کسب‌وکار آسیاتک
به گفته معاون کسب‌وکار آسیاتک، آنها تاکنون به بیش از ۶ هزار سازمان و مجموعه خصوصی و دولتی خدمات راهکار‌های جامع سازمانی شامل ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی و شبکه خصوصی مجازی، مرکز داده و سرور ابری و تلفن ثابت سازمانی، ارائه داده‌اند: مجموعه ما در راستای تحقق این اهداف یک پازل سه‌تکه از خدمات را طراحی کرده است که شامل ارائه خدمات حوزه اینترنت و انتقال داده، خدمات حوزه مرکز داده (Data Center) و خدمات حوزه تلفن ثابت و پیامک می‌شود.
 
بابایی در ادامه با بیان اینکه امروزه متمرکز کردن سرور‌های شبکه و استفاده از منابع مشترک نگهداری، ضررورت استفاده از خدمات حوزه Data Center را برای مسئولان و کارشناسان فنی سازمان‌ها انکارناپذیر کرده است می‌گوید: آسیاتک بزرگ‌ترین مرکز داده بخش خصوصی کشور را در اختیار دارد و به سازمان‌ها و شرکت‌ها، خدمات سرور اختصاصی، سرور ابری (Cloud)، میزبانی سرور و سرور مجازی ارائه می‌کند و حالا یکی از تامین‌کنندگان متنوع‌ترین پلن‌های سرور‌های اختصاصی برای نیازمندی‌های متفاوت در بین مراکز داده فعال در کشور است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.