خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملت روی بستر GPRS
بانک ملت روز سهشنبه، اجرای دو طرح از پروژه بانکداری الکترونیک چند رسانهای خود را که امکان فعالیت بانکی از طریق تلفن همراه را فراهم میآورد، آغاز کرد.
یکی از این طرحها، بانکداری الکترونیک از طریق GPRSنصب شده در تلفن همراه است.
با استفاده از این خدمت، دارنده تلفن همراه میتواند در هر زمان و مکان، امکان برقراری ارتباط GPRSاز سوی اپراتور ارایهدهنده خدمت تلفن همراه را داشته باشد.
انتقال و حواله وجه فیمابین حسابهای الکترونیک خود ودیگران، تایید مبلغ چک، پرداخت قبوض، اعلام مانده و سه گردش آخر و نیز خدمات مرتبط با حساب ملت کارت از این طریق قابل انجام است.
طرح دیگر، بانکداری الکترونیک از طریق پیامک تلفن همراه است. از این طریق نیز، انتقال و حواله وجه، تایید مبلغ چک، بروز رسانی حسابهای الکترونیک، ارایه خدمات مرتبط با موجودی و سه گردش آخر، پرداخت تمام قبوض و نیز بایگانی پیامهای دریافت شده و رسید مرتبط با حوالههای بانکی قابل انجام است.
در مراسم آغاز به اجرای این دو طرح، “علی دیواندری” مدیرعامل بانک ملت گفت: تعداد حوالههای اینترنتی بانک ملت در پایان دی ماه نسبت به ابتدای سال جاری ۱۸۲درصد، تعداد حوالهها از طریق دستگاههای خودپرداز ۱۱۳درصد، تعداد کاربران اینترنتی ۸۳درصد و تعداد کاربران تلفن بانک و تلفن همراه ۷۰درصد رشد داشته است.
وی این آمار را نشانه استقبال مردم از خدمات بانکداری الکترونیک دانست و گفت: آینده بانکداری الکترونیک در ایران، روشن است.