تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 12, 2022
14:27 شنبه، 21ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134181

هدف‌گذاری دیجی‌لند برای سال جدید: ارسال کالا در شهر تهران زیر یک ساعت

 
دیجی‌لند، فروشگاه زنجیره‌ای کالاهای دیجیتال، شب گذشته (۲۰ اسفند) با حضور چهره‌های سرشناس سینما و ورزش، به‌صورت نمادین از ۹ شعبه فیزیکی و سایت جدید مجموعه خود رونمایی کرد. مدیرعامل دیجی‌لند در این رویداد اعلام کرد می‌خواهند کالاهای خریداری شده از وب‌سایت دیجی‌لند را در کمتر از یک ساعت به دست مشتریان برسانند.
 
 مهدی رسایی مدیرعامل دیجی‌لند در این رویداد اعلام کرد: تلاش می‌کنیم فعالیت‌های ما در راستای بالا بردن سطح رفاه جامعه باشد و در زمینه اشتغال‌زایی به کمک مردم کشور خود بیاییم. در راستای رسیدن به همین هدف، خوشبختانه دیجی‌لند امروز بالغ بر هزار نفر پرسنل دارد.
 
او ادامه داد: در یک سال گذشته دیجی‌سرویس فعالیت‌های خوبی داشت و کمپین‌های مختلفی که با بیمه ایران و آقای گلزار برگزار کردیم نام دیجی‌سرویس را به‌عنوان یک گارانتی بی اما و اگر تبدیل کرد.
 
رسایی توضیح داد: امیدواریم در سال آینده بتوانیم به روند رو به رشد خود ادامه دهیم. دیجی‌لند یک رویای ۱۰ ساله بود. سال‌ها آرزوی ما این بود بتوانیم مانند خارج از کشور چنین فروشگاه‌هایی را در ایران داشته باشیم که همه کالاهای دیجیتال را به مردم عرضه کند.
 
به گفته مدیرعامل دیجی‌لند، هدف سایت جدید دیجی‌لند این است که به‌زودی خرید مشتری را در کمتر از یک ساعت به دست او برساند. او ابراز امیدواری کرد در سراسر کشور، شبکه فرانچایز بسیار قوی ایجاد شود و به‌زودی در کلان شهر تهران و تمامی مراکز استان‌ها شعبه فیزیکی دیجی‌لند افتتاح شود.
 
در ادامه این مراسم، به‌صورت نمادین، ۹ فروشگاه فیزیکی دی‌جی‌لند و سایت جدید این مجموعه افتتاح شد.
 
مهر ماه امسال نیز، بزرگ‌ترین فروشگاه موبایل سامسونگ در ایران توسط دیجی‌سرویس افتتاح شد. فروشگاه فیزیکی دیجی‌سرویس که واحد خدمات مشتریان دیجی‌لند است، در مجموعه چارسو افتتاح شد که هدف آن هم ارائه خدمات و سرویس‌های ویژه به مشتریان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.